Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4538
Назва: Сучасні підходи до визначення конкурентоспроможності туристичних підприємств
Інші назви: Современные подходы к определению конкурентоспособности туристических предприятий
Modern approaches to determining the competitiveness of tourism enterprises
Автори: Солов’янчик, А.В.
Соловьянчик, А.В.
Solovianchyk, A.
Бібліографічний опис: Сучасні підходи до визначення конкурентоспроможності туристичних підприємств / А. В. Солов’янчик // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет .– Одеса, 2015. – № 56 (1). – С. 161–169.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: конкурентоспроможність туристичного підприємства
конкурентоспроможність туристичного продукту
оцінка конкурентоспроможності
ринок туристичних послуг
конкурентоспособность туристического предприятия
конкурентоспособность туристического продукта
оценка конкурентоспособности
рынок туристических услуг
competitiveness of tourism enterprise
competitiveness of the tourism product
assessment of competitiveness
the market of tourist services
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено конкурентоспроможність індустрії туризму в розрізі галузі та окремо підприємств ринку туристичних послуг, виділено специфічні ознаки ринку. Узагальнено категорійно- понятійний апарат, обґрунтовано необхідність виділення конкурентоспроможності галузі, підприємства та продукту, представлена їх залежність. Вдосконалено визначення сутності поняття «конкурентоспроможність туристичної галузі» залежно від об’єкта дослідження. Розглянуто методичний інструментарій оцінки рівня конкурентоспроможності та упорядковано основні підходи до визначення конкурентоспроможності підприємств ринку туристичних послуг.
В статье исследованы вопросы конкурентоспособности индустрии туризма в разрезе отрасли и отдельно предприятий рынка туристических услуг, определены специфические особенности рынка. Представлен обзор категорий и понятий по теме, обоснована необходимость отдельно выделять конкурентоспособность отрасли, предприятия и продукта, представлена их зависимость между собой. Усовершенствовано определение сущности понятия «конкурентоспособность туристической отрясли» в зависимости от объекта исследования. Рассмотрен методический инструментарий оценки уровня конкурентоспособности и обобщены основные подходы к определению конкурентоспособности предприятий рынка туристических услуг.
The article describes the competitiveness of the industry of the tourism as a branch in general and separately as an enterprise of the tourism services market. The specific features of the market are marked. An overview of categories and concepts on the subject is presented, the need of the marking difference between the competitiveness of the branch, enterprise and product and their interdependence are proved. The definition of the concept of the competitiveness of the tourism branch depending on object of research is improved. Methodical tools of an assessment of level of the competitiveness are examined and the main approaches to the definition of the competitiveness of enterprises of the market of the tourism services are ordered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4538
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 56



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.