Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСолов’янчик, А.В.-
dc.contributor.authorСоловьянчик, А.В.-
dc.contributor.authorSolovianchyk, A.-
dc.date.accessioned2016-02-24T13:07:38Z-
dc.date.available2016-02-24T13:07:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСучасні підходи до визначення конкурентоспроможності туристичних підприємств / А. В. Солов’янчик // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет .– Одеса, 2015. – № 56 (1). – С. 161–169.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4538-
dc.description.abstractУ статті досліджено конкурентоспроможність індустрії туризму в розрізі галузі та окремо підприємств ринку туристичних послуг, виділено специфічні ознаки ринку. Узагальнено категорійно- понятійний апарат, обґрунтовано необхідність виділення конкурентоспроможності галузі, підприємства та продукту, представлена їх залежність. Вдосконалено визначення сутності поняття «конкурентоспроможність туристичної галузі» залежно від об’єкта дослідження. Розглянуто методичний інструментарій оцінки рівня конкурентоспроможності та упорядковано основні підходи до визначення конкурентоспроможності підприємств ринку туристичних послуг.ru_RU
dc.description.abstractВ статье исследованы вопросы конкурентоспособности индустрии туризма в разрезе отрасли и отдельно предприятий рынка туристических услуг, определены специфические особенности рынка. Представлен обзор категорий и понятий по теме, обоснована необходимость отдельно выделять конкурентоспособность отрасли, предприятия и продукта, представлена их зависимость между собой. Усовершенствовано определение сущности понятия «конкурентоспособность туристической отрясли» в зависимости от объекта исследования. Рассмотрен методический инструментарий оценки уровня конкурентоспособности и обобщены основные подходы к определению конкурентоспособности предприятий рынка туристических услуг.-
dc.description.abstractThe article describes the competitiveness of the industry of the tourism as a branch in general and separately as an enterprise of the tourism services market. The specific features of the market are marked. An overview of categories and concepts on the subject is presented, the need of the marking difference between the competitiveness of the branch, enterprise and product and their interdependence are proved. The definition of the concept of the competitiveness of the tourism branch depending on object of research is improved. Methodical tools of an assessment of level of the competitiveness are examined and the main approaches to the definition of the competitiveness of enterprises of the market of the tourism services are ordered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність туристичного підприємстваru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність туристичного продуктуru_RU
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectринок туристичних послугru_RU
dc.subjectконкурентоспособность туристического предприятияru_RU
dc.subjectконкурентоспособность туристического продуктаru_RU
dc.subjectоценка конкурентоспособностиru_RU
dc.subjectрынок туристических услугru_RU
dc.subjectcompetitiveness of tourism enterpriseru_RU
dc.subjectcompetitiveness of the tourism productru_RU
dc.subjectassessment of competitivenessru_RU
dc.subjectthe market of tourist servicesru_RU
dc.titleСучасні підходи до визначення конкурентоспроможності туристичних підприємствru_RU
dc.title.alternativeСовременные подходы к определению конкурентоспособности туристических предприятийru_RU
dc.title.alternativeModern approaches to determining the competitiveness of tourism enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 1, № 56



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.