Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезпарточний, М.Г.-
dc.contributor.authorБезпарточный, М.Г.-
dc.contributor.authorBezpartochnyi, M.-
dc.date.accessioned2016-03-01T08:41:08Z-
dc.date.available2016-03-01T08:41:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОбґрунтування стратегій розвитку торговельних підприємств / М. Г. Безпарточний // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний унiверситет . – Одеса, 2015. – № 56 (1). – С. 19-26.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4562-
dc.description.abstractУ статті розглянуто авторський підхід до сутності стратегій розвитку торговельних підприємств. Досліджено види розвитку підприємства. Подано характеристику базових стратегій розвитку торговельних підприємств за критеріями місця на споживчому ринку, товарного асортименту, наявності технологій, рівня конкуренції у торговельній сфері. Розроблено алгоритм формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств. Визначено принципи ефективного формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств. Запропоновано механізми формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрен авторский подход к сущности стратегий развития торговых предприятий. Исследованы виды развития предприятия. Подается характеристика базовых стратегий развития торговых предприятий по критериям места на потребительском рынке, товарного ассортимента, наличия технологий, уровня конкуренции в торговой сфере. Разработан алгоритм формирования и реализации стратегий развития торговых предприятий. Определены принципы эффективного формирования и реализации стратегий развития торговых предприятий. Предложены механизмы формирования и реализации стратегий развития торговых предприятий.-
dc.description.abstractThe author’s approach to the essence of development strategies of trade enterprises are considered in the article. Kinds of development of businesses using the method of monographic studies are investigated. On international experience served characteristic basic development strategies of trade enterprises. Criteria of the development strategy of trade enterprises, which assigned a place in consumer market, product range, availability of technology, level of competition in trade, are identified. An algorithm for the formation and implementation of strategies for the development of trade enterprises, which provides for monitoring internal and external environment, the diagnosis of resource provision, model development of trade enterprises, is developed. The paths of development of trade enterprises in the long term that encouraged to use the planning system are formed. The principles of effective formation and implementation of development strategies of trade enterprises, based on the capabilities of the resource potential are defined. The market, technical and technological, organizational, innovation and information mechanisms for the formation and implementation of strategies for the development of trade enterprises are offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсуб’єкт господарюванняru_RU
dc.subjectвнутрішня торгівляru_RU
dc.subjectспоживчий ринокru_RU
dc.subjectплатоспроможний попитru_RU
dc.subjectресурсне забезпеченняru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectмеханізми формування та реалізації стратегій розвиткуru_RU
dc.subjectсубъект хозяйствованияru_RU
dc.subjectвнутренняя торговляru_RU
dc.subjectпотребительский рынокru_RU
dc.subjectплатежеспособный спросru_RU
dc.subjectресурсное обеспечениеru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectмеханизмы формирования и реализации стратегий развитияru_RU
dc.subjectbusiness entityru_RU
dc.subjectdomestic traderu_RU
dc.subjectconsumer marketru_RU
dc.subjecteffective demandru_RU
dc.subjectresource provisionru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectmechanisms of formation and implementation of development strategiesru_RU
dc.titleОбґрунтування стратегій розвитку торговельних підприємствru_RU
dc.title.alternativeОбоснование стратегий развития торговых предприятийru_RU
dc.title.alternativeSubstantiation of the development strategies of trade enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 56

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обґрунтування стратегій розвитку торговельних підприємств.pdf156,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.