Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4572
Title: Інтернет спільноти як чинник формування туристичних переваг
Other Titles: Интернет сообщества как фактор формирования туристических преимуществ
Internet community as a factor in the formation of tourism benefits
Authors: Петриченко, П.А.
Петриченко, П.А.
Petrychenko, P.
Citation: Петриченко П. А. Інтернет спільноти як чинник формування туристичних переваг / П. А. Петриченко // Організація діяльності підприємств туристичної індустрії в умовах інтеграційних процесів: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції, 16-18 квітня 2013 р. — Тернопіль - Форос, 2013. – С. 224-226.
Issue Date: 2013
Publisher: СПД-ФО Шпак В. Б.
Keywords: інтернет спільноти
туристичні переваги
интернет сообщества
туристические преимущества
internet community
travel benefits
Abstract: Інтернет спільноти стають все більш важливими джерелами інформації для споживачів та ефективним каналом просування для маркетологів. Важливо розуміти мотивацію учасників цих співтовариств і одержувані ними переваги від участі.
Интернет сообщества становятся все более важными источниками информации для потребителей и эффективным каналом продвижения для маркетологов. Важно понимать мотивацию участников этих сообществ и получаемые ими преимущества от участия.
Online communities have become increasingly important sources of information for consumers and promote effective channel for marketers. It is important to understand the motivation of the participants in these communities and the benefits they derived from participation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4572
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.