Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4587
Назва: Особливості вікової специфіки ситуацій морального вибору в період ранньої юності
Інші назви: Особенности возрастной специфики ситуаций нравственного выбора в период ранней юности
Features age specific situation of moral choice in early adolescence
Автори: Богач, О.В.
Богач, Е.В.
Bogach, E.
Бібліографічний опис: Богач О. В. Особливості вікової специфіки ситуацій морального вибору в період ранньої юності / О. В. Богач // Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Педагогіка і психологія. – 2013. – Т. 21. – №9/1. – С. 43-49.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпропетровський національний університет
Ключові слова: ситуація морального вибору
старшокласники
вчинкова поведінка
моральна активність
система відносин
ціннісно-моральний конфлікт
рання юність
моральні інтереси
цінності
сфера міжособистісного спілкування
ситуация морального выбора
старшеклассники
поступок
нравственная активность
система отношений
ценностный конфликт
ранняя юность
нравственные интересы
ценности
межличностного общения
a situation of the moral choice
high school student
an action
a moral activity
a system of relationships
value-moral conflict
early youth
moral concerns
values
sphere of interpersonal communication
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості вікової специфіки ситуацій морального вибору, що є актуальними для особистості в період ранньої юності. Подається класифікація ситуацій морального вибору, що ґрунтується на основних характеристиках провідних систем відносин, які виникають у період ранньої юності, а саме: «старшокласник – незнайома людина», «старшокласник – родина», «старшокласник – друзі».
Проанализированы возрастные особенности специфики ситуаций морального выбора, актуальных для личности в период ранней юности. Рассматривается классификация ситуаций морального выбора, в основу которой положены характеристики ведущих систем отношений в период ранней юности: «старшеклассник – незнакомый человек», «старшеклассник – семья», «старшеклассник – друзья».
The features of specifications of moral choice situations, which are actual for personality in the early youth age have been analyzed in this article . Classification of moral choice situations, in the basis of which characteristics of leading relationships in the age of early youth «a High school student - an unknown person», «a High school student - a family», «a High school student - friends» have been laid, are being reviewed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4587
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.