Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогач, О.В.-
dc.contributor.authorБогач, Е.В.-
dc.contributor.authorBogach, E.-
dc.date.accessioned2016-03-18T12:56:31Z-
dc.date.available2016-03-18T12:56:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБогач О. В. Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу / О. В. Богач, А. В. Ковальова // Проблеми загальної та педагогічної психології: збірник наукових праць інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка. – Київ: «ГНОЗІС», 2014. – С. 43-49.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4588-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості ціннісно-смислової сфери особистості сучасних старшокласників. Розв’язання ключових для періоду ранньої юності задач – особистісного та професійного виборів, які за своєю суттю є завжди моральними, потребує від особистості певного морального розвитку. Загальними тенденціями зростання моральності старшокласників є розвиток їх самосвідомості, абстрактного мислення, вольових якостей, відповідальності, формування власної системи цінностей, світогляду тощо. У період ранньої юності також активізуються процеси саморегуляції та саморефлексії. Моральний розвиток особистості вперше досягає такого рівня, коли стає можливим усвідомлене та відповідальне здійснення моральних вчинків у значущому для неї соціальному оточенні.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проанализированы особенности ценностно-смысловой сферы современных старшеклассников. Решение ключевых для периода ранней юности задач – личностного и профессионального выборов, которые по своей сути являются всегда моральными, требует от личности определенных показателей морального развития. Общей тенденцией развития личности в период ранней юности является повышение уровня самосознания, развитие абстрактного мышления, волевых качеств, ответственности, формирование собственной системы ценностей, мировоззрения и т. д. У старшеклассников также активизируются процессы саморегуляции и саморефлексии. Нравственное развитие личности в этот период впервые достигает такого уровня, когда становится возможным осознанное и ответственное осуществление нравственных поступков.-
dc.description.abstractThe features of value-sense sphere of modern high school students are analyzed in this article. The solving of key objectives of the early youth- personal and professional choices, which, as they, essentially, are moral, require certain ethical development. The High school students` main tendencies of the growing morality are the development their self-awareness, abstract thinking, volitional qualities, responsibility and formation their own system of values, philosophy and so on. The processes of self-regulation and self-reflection are activated during the early youth. The moral development of the individual reaches a level where it is possible to exercise a conscious and responsible moral behavior into meaningful to her social environment for the first time.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherГНОЗІСru_RU
dc.subjectстаршокласникиru_RU
dc.subjectрання юністьru_RU
dc.subjectморальний розвитокru_RU
dc.subjectінтересиru_RU
dc.subjectціннісні орієнтаціїru_RU
dc.subjectсвітоглядru_RU
dc.subjectсамосвідомістьru_RU
dc.subjectактивна моральна позиціяru_RU
dc.subjectморальні здібностіru_RU
dc.subjectстаршеклассникиru_RU
dc.subjectранняя юностьru_RU
dc.subjectнравственное развитиеru_RU
dc.subjectинтересыru_RU
dc.subjectценностные ориентацииru_RU
dc.subjectмировоззрениеru_RU
dc.subjectсамосознаниеru_RU
dc.subjectактивная нравственная позицияru_RU
dc.subjectнравственные способностиru_RU
dc.subjecthigh school studentsru_RU
dc.subjectearly youthru_RU
dc.subjectethical developmentru_RU
dc.subjectinterestsru_RU
dc.subjectvalue orientationsru_RU
dc.subjectworld viewru_RU
dc.subjectself-consciousnessru_RU
dc.subjectactive moral positionru_RU
dc.subjectmoral capabilitiesru_RU
dc.titleВікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізуru_RU
dc.title.alternativeВозрастные особенности нравственного развития старшеклассников как предмет психологического анализаru_RU
dc.title.alternativeAge features of moral development of high school students as a subject of psychological analysisru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.