Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4598
Назва: Анализ конкурентоспособности пищевых предприятий
Інші назви: Аналіз конкурентоспроможності харчових підприємств
Analysis of the competitiveness of the food enterprises
Автори: Волкова, Н.А.
Яцковой, Д.В.
Волкова, Н.А.
Яцковий, Д.В.
Volkova, V.
Yatskovoy, D.
Бібліографічний опис: Волкова Н. А. Анализ конкурентоспособности пищевых предприятий / Н. А. Волкова, Д. В. Яцковой // Вестник ТвГУ: Экономика и управление. – 2015. - №1-1. - С. 237-243.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тверской Государственный университет
Ключові слова: пищевая промышленность
конкурентоспособность
рентабельность продаж
экспертный метод
слабые и сильные стороны
харчова промисловість
конкурентоспроможність
рентабельність продажів
експертний метод
слабкі і сильні сторони
food enterprises
competitiveness
profitability of sales
expert methods
strengths and weaknesses
Короткий огляд (реферат): Главной целью каждого промышленного предприятия является организация производства с наименьшими затратами, что обеспечит конкурентоспособность и доходность. Одним из главных условий конкурентоспособности любого предприятия является четко сформированная стратегия его поведения. Эффективность стратегии заключается в такой организации деятельности предприятия, при которой направление его развития в наибольшей степени соответствует тенденциям изменений в окружении предприятия, и проведении анализа его внутренней среды с целью определения того, обладает ли предприятие достаточными внутренними силами, чтобы воспользоваться внешними возможностями. С целью определения степени конкурентоспособности пищевых предприятий и выработки стратегии управления их деятельностью проведен анализ показателей их деятельности в Одесской области. Оценка деятельности предприятий за период 2008-2013г.г. проводилась по трем основным направлениям: анализ производственного потенциала, деловой активности и финансового состояния. Для образования типичных, однородных групп проведен свод статистических данных по группировочному признаку. В каждой группе определены средние значения показателей, характеризующих производственный потенциал, уровень деловой активности и финансовое состояние предприятий. Проведенный анализ показателей выделенных групп позволяет идентифицировать слабые и сильные стороны предприятий, определить основные направления для формирования стратегии управления с целью повышения конкурентоспособности пищевых предприятий региона.
Головною метою кожного промислового підприємства є організація виробництва з найменшими витратами, що забезпечить конкурентоспроможність і прибутковість. Одним з головних умов конкурентоспроможності будь-якого підприємства є чітко сформована стратегія його поведінки. Ефективність стратегії полягає в такій організації діяльності підприємства, при якої напрямок його розвитку в найбільшою мірою відповідає тенденціям змін в оточенні підприємства, і проведення аналізу його внутрішнього середовища з метою визначення того, чи має підприємство достатніми внутрішніми силами, щоб скористатися зовнішніми можливостями. З метою визначення ступеня конкурентоспроможності харчових підприємств і вироблення стратегії управління їх діяльністю проведено аналіз показників їх діяльності в Одеській області. Оцінка діяльності підприємств за період 2008-2013г.г. проводилась за трьома основними напрямками: аналіз виробничого потенціалу, ділової активності та фінансового стану. Для освіти типових, однорідних груп проведено звід статистичних даних по группіровочнихознак. У кожній групі визначено середні значення показників, що характеризують виробничий потенціал, рівень ділової активності і фінансове становище підприємств. Проведений аналіз показників виділених груп дозволяє ідентифікувати слабкі і сильні сторони підприємств, визначити основні напрямки для формування стратегії управління з метою підвищення конкурентоспроможності харчових підприємств регіону.
The main goal of each industrial plant is producing at the lowest cost, which will ensure competitiveness and profitability. One of the main conditions for the competitiveness of any enterprise is clearly defined strategy for its behavior. The effectiveness of the strategy is such an organization of activity of the enterprise in which the direction of its development to the greatest extent consistent with the trends of changes in the environment of the enterprise, and the analysis of its internal environment to determine whether the enterprise has sufficient internal strength to take advantage of external opportunities. To determine the degree of competitiveness of the food enterprises and to develop strategies for managing their activities analysis of performance in the Odessa region. Evaluation of activity of enterprises for the period 2008 was conducted in three main areas: the analysis of the production potential of the business activity and financial condition. For education typical homogeneous groups conducted a set of statistical data on a generic basis. In each group the average values of indicators of production capacity, the level of business activity and financial condition of enterprises. The analysis of the indicators selected groups allows you to identify the strengths and weaknesses of enterprises, to determine the main directions for the formation of a management strategy to improve the competitiveness of the food businesses in the region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4598
ISSN: 2219-1453
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анализ конкурентоспособности пищевых предприятий.pdf177,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.