Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorШикина, О.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2016-04-06T11:37:17Z-
dc.date.available2016-04-06T11:37:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Застосування франчайзингу, як методу управління підприємствами сфери розваг / О. В. Шикіна // Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управлінські науки в сучасному світі» (Київський національний лінгвістичний університет, м. Київ, 10-11 грудня 2015). – Київ, 2015. - Том 1. – С. 223-226.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4609-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано шляхи підвищення привабливості регіону за рахунок розвитку квест-атракцій. Проведено дослідження розподілу ескейп-румів у м. Одесі. Наведено основні тенденції функціонування та перспективи розвитку квест-атракцій.ru_RU
dc.description.abstractВ работе проанализированы пути повышения привлекательности региона за счет развития квест-аттракций. Проведено исследование распределения эскейп-румов в г. Одессе. Приведены основные тенденции функционирования и перспективы развития квест-аттракций.-
dc.description.abstractThe paper analyzes the ways to improve the attractiveness of the region through the development of quest-attractions. The research of escape-room distribution in Odesa was conducted. The basic operation trends and prospects of quest-attractions were given.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуристична привабливістьru_RU
dc.subjectквест-атракціїru_RU
dc.subjectескейп-румиru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectтуристическая привлекательностьru_RU
dc.subjectквест-аттракцииru_RU
dc.subjectэскейп-румыru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjecttourist attractionru_RU
dc.subjectquest - attractionsru_RU
dc.subjectescape-roomru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.titleЗастосування франчайзингу, як методу управління підприємствами сфери розвагru_RU
dc.title.alternativeПрименение франчайзинга, как метода управления предприятиями сферы развлеченийru_RU
dc.title.alternativeFranchising use as a method of entertainment companies administrationru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.