Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4612
Назва: Сувенірна продукція в туризмі
Інші назви: Сувенирная продукция в туризме
Souvenir production in tourism
Автори: Ярьоменко, С.Г.
Яременко, С.Г.
Iaromenko, I.
Бібліографічний опис: Ярьоменко С. Г. Сувенірна продукція в туризмі / С. Г. Ярьоменко // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання»: 24-25 березня 2016 року, м. Черкаси: у 2-х томах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю. А., 2016. – Т. 1. - С. 276–280.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавець Чабаненко Ю. А.
Ключові слова: сувенір
сувенірна продукція
народний художній промисел.
сувенир
сувенирная продукция
народный художественный промысел
souvenir
souvenir production
folk craft
Короткий огляд (реферат): Роздрібна торгівля специфічними товарами, у тому числі, туристичними сувенірами, є невід’ємною частиною взаємопов’язаних елементів індустрії сфери туризму. Значна частина сувенірів є продукцією народних художніх промислів, художньої промисловості. Існування автентичних сувенірів є передумовою розробки бренду регіону чи міста, а їх споживання туристами сприяє з одного боку збереженню традиційної культури, з іншого – привертає більшу кількість туристів та відвідувачів, які цікавляться етнічним туризмом.
Розничная торговля специфическими товарами, в том числе, туристическими товарами, является неотъемлемой частью взаимосвязанных элементов индустрии туризма. Значительная часть сувениров является продукцией народных художественных промыслов, художественной промышленности. Существование аутентических сувениров является предпосылкой разработки бренда региона или города, а их потребление с одной стороны – сохранению традиционной культуры, с другой – сопутствует увеличению потока туристов и посетителей, которые интересуются этническим туризмом.
Retail sale of specific goods, including travel goods, is an integral part of the interconnected elements of the tourism industry. A large part of production is a gift of the folk crafts, art industry. The existence of authentic souvenirs is a prerequisite for the development of the brand in the region or the city, and their consumption on the one hand – - the preservation of traditional culture, on the other hand – is accompanied by an increase in the flow of tourists and visitors who are interested in ethnic tourism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4612
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сувенірна продукція в туризмі.pdf459,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.