Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Назва: Поведінка споживача
Інші назви: Поведение потребителя
Consumer behavior
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Поведінка споживача: навчальний посібник / І. О. Жарська, М. А. Окландер. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. – 208 с.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Центр учбової літератури
Ключові слова: поведінка споживача
маркетинг
сегментування ринку
поведінкова реакція
потреби
мотивація
психологія
товар
мультиатрибутивна концепція
сумісний аналіз
тип особистості
референтні групи
поведение потребителя
маркетинг
сегментирование рынка
поведенческая реакция
потребности
мотивация
психология
товар
мультиатрибутивная концепция
совместный анализ
тип личности
референтные группы
consumer behavior
marketing
market segmentation
behavioral response
needs
motivation
psychology
conjoint analysis
personality type
reference groups
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу. Визначені етапи процесу прийняття рішення про купівлю товару. Приділено увагу методам оцінки реакції споживача на маркетингові дії.
В учебном пособии предложены концептуальные, методологические и методические положения поведения потребителя. Рассмотрены соответствующие факторы влияния. Определенные этапы процесса принятия решения о покупке товара. Уделено внимание методам оценки реакции потребителя на маркетинговые действия.
Conceptual, methodological and methodical positions of conduct of user are offered in a train aid. The proper factors of influence are considered. Certain stages of process of decision-making about a purchase commodity. Attention the methods of estimation of reaction of user is spared on marketings actions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінка споживача.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.