Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Title: Поведінка споживача
Other Titles: Поведение потребителя
Consumer behavior
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Keywords: поведінка споживача
маркетинг
сегментування ринку
поведінкова реакція
потреби
мотивація
психологія
товар
мультиатрибутивна концепція
сумісний аналіз
тип особистості
референтні групи
поведение потребителя
маркетинг
сегментирование рынка
поведенческая реакция
потребности
мотивация
психология
товар
мультиатрибутивная концепция
совместный анализ
тип личности
референтные группы
consumer behavior
marketing
market segmentation
behavioral response
needs
motivation
psychology
conjoint analysis
personality type
reference groups
Issue Date: 2014
Publisher: Центр учбової літератури
Citation: Жарська І. О. Поведінка споживача: навчальний посібник / І. О. Жарська, М. А. Окландер. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. – 208 с.
Abstract: У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу. Визначені етапи процесу прийняття рішення про купівлю товару. Приділено увагу методам оцінки реакції споживача на маркетингові дії.
В учебном пособии предложены концептуальные, методологические и методические положения поведения потребителя. Рассмотрены соответствующие факторы влияния. Определенные этапы процесса принятия решения о покупке товара. Уделено внимание методам оценки реакции потребителя на маркетинговые действия.
Conceptual, methodological and methodical positions of conduct of user are offered in a train aid. The proper factors of influence are considered. Certain stages of process of decision-making about a purchase commodity. Attention the methods of estimation of reaction of user is spared on marketings actions.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Appears in Collections:Кафедра маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поведінка споживача.pdf2,03 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.