Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2016-04-13T13:10:13Z-
dc.date.available2016-04-13T13:10:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Поведінка споживача: навчальний посібник / І. О. Жарська, М. А. Окландер. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. – 208 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу. Визначені етапи процесу прийняття рішення про купівлю товару. Приділено увагу методам оцінки реакції споживача на маркетингові дії.ru_RU
dc.description.abstractВ учебном пособии предложены концептуальные, методологические и методические положения поведения потребителя. Рассмотрены соответствующие факторы влияния. Определенные этапы процесса принятия решения о покупке товара. Уделено внимание методам оценки реакции потребителя на маркетинговые действия.-
dc.description.abstractConceptual, methodological and methodical positions of conduct of user are offered in a train aid. The proper factors of influence are considered. Certain stages of process of decision-making about a purchase commodity. Attention the methods of estimation of reaction of user is spared on marketings actions.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЦентр учбової літературиru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсегментування ринкуru_RU
dc.subjectповедінкова реакціяru_RU
dc.subjectпотребиru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectпсихологіяru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectмультиатрибутивна концепціяru_RU
dc.subjectсумісний аналізru_RU
dc.subjectтип особистостіru_RU
dc.subjectреферентні групиru_RU
dc.subjectповедение потребителяru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсегментирование рынкаru_RU
dc.subjectповеденческая реакцияru_RU
dc.subjectпотребностиru_RU
dc.subjectмотивацияru_RU
dc.subjectпсихологияru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectмультиатрибутивная концепцияru_RU
dc.subjectсовместный анализru_RU
dc.subjectтип личностиru_RU
dc.subjectреферентные группыru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarket segmentationru_RU
dc.subjectbehavioral responseru_RU
dc.subjectneedsru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectpsychologyru_RU
dc.subjectconjoint analysisru_RU
dc.subjectpersonality typeru_RU
dc.subjectreference groupsru_RU
dc.titleПоведінка споживачаru_RU
dc.title.alternativeПоведение потребителяru_RU
dc.title.alternativeConsumer behaviorru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінка споживача.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.