Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Назва: Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження
Інші назви: Маркетинговый аудит: систематика составляющих и классификация форм (видов) внедрения
Marketing audit: systematic of components and classification forms ( types) of implementation
Автори: Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyeva, N.
Zinkovskа, D.
Бібліографічний опис: Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2015. – №15. – С. 38–42.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Херсонський державний університет
Ключові слова: маркетинговий аудит
маркетингова стратегія
комплекс маркетингу
класифікація
систематизація
інструментарій
види
форми маркетингового аудиту
маркетинговый аудит
маркетинговая стратегия
комплекс маркетинга
классификация
систематизация
инструментарий
виды
формы маркетингового аудита
marketing audit
marketing strategy
marketing mix
classification
systematization
instrumentation
types
forms of marketing audit
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано авторський підхід до маркетингового аудиту як напряму ефективної взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та інструменту удосконалення діяльності фірми на мікро рівні. На підґрунті систематизації та аналізу існуючих наукових підходів до маркетингового аудиту запропоновано авторське бачення сутності цього поняття, розвинуто класифікацію складових, форм та видів маркетингового аудиту.
В статье предложен авторский подход к маркетинговому аудиту как к направлению эффективного взаимодействия предпри- ятия с внешней средой и к инструменту совершенствования деятельности фирмы на микро уровне. На основе систематизации и анализа существующих научных подходов к маркетинговому аудиту предложено авторское видение сущности этого понятия, развито классификацию составляющих, форм и видов маркетингового аудита.
The article proposed the author's approach to the marketing audit as a direction to increasing effective interaction of the enterprise with the environment and as a tool of improvement activity on the micro level. On the basis of systematization and analysis of existing scientific approaches to marketing audit was proposed author's vision of the essence of this notion, was developed the classification of components, forms and types of marketing audit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.