Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Title: Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження
Other Titles: Маркетинговый аудит: систематика составляющих и классификация форм (видов) внедрения
Marketing audit: systematic of components and classification forms ( types) of implementation
Authors: Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyeva, N.
Zinkovskа, D.
Citation: Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2015. – №15. – С. 38–42.
Issue Date: 2015
Publisher: Херсонський державний університет
Keywords: маркетинговий аудит
маркетингова стратегія
комплекс маркетингу
класифікація
систематизація
інструментарій
види
форми маркетингового аудиту
маркетинговый аудит
маркетинговая стратегия
комплекс маркетинга
классификация
систематизация
инструментарий
виды
формы маркетингового аудита
marketing audit
marketing strategy
marketing mix
classification
systematization
instrumentation
types
forms of marketing audit
Abstract: У статті запропоновано авторський підхід до маркетингового аудиту як напряму ефективної взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та інструменту удосконалення діяльності фірми на мікро рівні. На підґрунті систематизації та аналізу існуючих наукових підходів до маркетингового аудиту запропоновано авторське бачення сутності цього поняття, розвинуто класифікацію складових, форм та видів маркетингового аудиту.
В статье предложен авторский подход к маркетинговому аудиту как к направлению эффективного взаимодействия предпри- ятия с внешней средой и к инструменту совершенствования деятельности фирмы на микро уровне. На основе систематизации и анализа существующих научных подходов к маркетинговому аудиту предложено авторское видение сущности этого понятия, развито классификацию составляющих, форм и видов маркетингового аудита.
The article proposed the author's approach to the marketing audit as a direction to increasing effective interaction of the enterprise with the environment and as a tool of improvement activity on the micro level. On the basis of systematization and analysis of existing scientific approaches to marketing audit was proposed author's vision of the essence of this notion, was developed the classification of components, forms and types of marketing audit.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.