Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorAndryeyeva, N.-
dc.contributor.authorZinkovskа, D.-
dc.date.accessioned2016-04-27T06:49:38Z-
dc.date.available2016-04-27T06:49:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАндрєєва Н. М. Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2015. – №15. – С. 38–42.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621-
dc.description.abstractУ статті запропоновано авторський підхід до маркетингового аудиту як напряму ефективної взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та інструменту удосконалення діяльності фірми на мікро рівні. На підґрунті систематизації та аналізу існуючих наукових підходів до маркетингового аудиту запропоновано авторське бачення сутності цього поняття, розвинуто класифікацію складових, форм та видів маркетингового аудиту.ru_RU
dc.description.abstractВ статье предложен авторский подход к маркетинговому аудиту как к направлению эффективного взаимодействия предпри- ятия с внешней средой и к инструменту совершенствования деятельности фирмы на микро уровне. На основе систематизации и анализа существующих научных подходов к маркетинговому аудиту предложено авторское видение сущности этого понятия, развито классификацию составляющих, форм и видов маркетингового аудита.-
dc.description.abstractThe article proposed the author's approach to the marketing audit as a direction to increasing effective interaction of the enterprise with the environment and as a tool of improvement activity on the micro level. On the basis of systematization and analysis of existing scientific approaches to marketing audit was proposed author's vision of the essence of this notion, was developed the classification of components, forms and types of marketing audit.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХерсонський державний університетru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectкласифікаціяru_RU
dc.subjectсистематизаціяru_RU
dc.subjectінструментарійru_RU
dc.subjectвидиru_RU
dc.subjectформи маркетингового аудитуru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингаru_RU
dc.subjectклассификацияru_RU
dc.subjectсистематизацияru_RU
dc.subjectинструментарийru_RU
dc.subjectвидыru_RU
dc.subjectформы маркетингового аудитаru_RU
dc.subjectmarketing auditru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectclassificationru_RU
dc.subjectsystematizationru_RU
dc.subjectinstrumentationru_RU
dc.subjecttypesru_RU
dc.subjectforms of marketing auditru_RU
dc.titleМаркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадженняru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговый аудит: систематика составляющих и классификация форм (видов) внедренияru_RU
dc.title.alternativeMarketing audit: systematic of components and classification forms ( types) of implementationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.