Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4646
Назва: Проблемы формирования конкурентных преимуществ в гостиничном бизнесе
Інші назви: Проблеми формування конкурентних переваг у готельному бізнесі
Problems of forming competitive advantages in the hospitality industry
Автори: Феофанова, О.Г.
Нездойминов, С.Г.
Феофанова, О.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Feofanova, O.
Nezdoyminov, S.
Бібліографічний опис: Феофанова О. Г. Проблемы формирования конкурентных преимуществ в гостиничном бизнесе / О. Г. Феофанова, С. Г. Нездойминов // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2016. – № 1 (233). - С. 162-175.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренция
предприятия гостиничного бизнеса
конкурентные преимущества
туризм и рекреация
регион
конкуренція
підприємства готельного бізнесу
конкурентні переваги
туризм і рекреація
регіон
competition
enterprises of hotel business
competitive advantages
tourism and recreation
region
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены современные проблемы формирования конкурентных преимуществ региональных предприятий гостиничного бизнеса, тенденции развития туризма и рекреации в Одесском регионе. Проанализированы основные факторы, определяющие конкурентные преимущества гостиниц. Обращено внимание на необходимость разработки механизма управления конкурентными преимуществами и потенциалом гостиничных предприятий в условиях региональной конкуренции. Приведена динамика развития гостиничной сферы в Одесском регионе. Обосновано, что одним из важных факторов конкурентоспособности гостиницы является качество предоставляемых услуг. Предложены направления реализации конкурентной стратегии предприятий гостиничного бизнеса на основе сертификации услуг. Сделан вывод о том, что процессы региональной конкуренции требуют разработки комплекса мер, среди которых: технологические инновации, переход к экологическому менеджменту в сфере гостеприимства, туризма и рекреации. Предложены направления развития конкурентных преимуществ предприятий гостиничного бизнеса и даны рекомендации по формированию маркетинговой политики гостиниц в регионе.
У статті розглянуто сучасні проблеми формування конкурентних переваг регіональних підприємств готельного бізнесу, тенденції розвитку туризму та рекреації в Одеському регіоні. Проаналізовано основні чинники, що визначають конкурентні переваги готелів. Привернуто увагу щодо необхідності розробки механізму управління конкурентними перевагами і потенціалом готельних підприємств в умовах регіональної конкуренції. Наведено динаміку розвитку готельної сфери в Одеському регіоні. Обґрунтовано, що одним з важливих чинників конкурентоспроможності готелю є якість надаваних послуг. Запропоновано напрями реалізації конкурентної стратегії підприємств готельного бізнесу на основі сертифікації послуг. Зроблено висновок про те, що процеси регіональної конкуренції вимагають розробки комплексу заходів, серед яких: технологічні інновації, перехід до екологічному менеджменту у сфері гостинності, туризму і рекреації. Запропоновано напрями розвитку конкурентних переваг підприємств готельного бізнесу та надано рекомендації щодо формування маркетингової політики готелів в регіоні.
The article deals with modern problems of formation of the competitive advantages of the regional hotel business, trends in the development of tourism and recreation in the Odessa region. Were analyzed main factors determining the competitive advantage of the hotels. Attention is drawn to the need to develop a mechanism for the control of competitive advantages and potential of hotel enterprises in the regional competition. Presents dynamics of development of the hotel industry in the Odessa region. It is proved that an important factor in the competitiveness of the hotel is the quality of the services provided. The directions of realization of competitive strategy of enterprises of hotel business on the basis of certification services. The conclusion is that the processes of regional competition require the development of a set of measures including: technological innovation, the transition to environmental management in the hospitality, tourism and recreation. Proposed a way forward the development of competitive advantages of the enterprises of hotel business and recommendations on the formation of the marketing policy of hotels in the region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4646
ISSN: 2409-9260
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.