Педагогічні конфлікти у вищих навчальних закладах: шляхи вирішення та профілактики
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто особливості та причини педагогічних конфліктів у вищих навчальних закладах. Висвітлені основні точки зору на вплив та фактори розвитку конфлікту між викладачем та студентом. На основі соціологічного дослідження розроблені рекомендації щодо профілактики конфліктних ситуацій у вищий школі.
В статье рассмотрены особенности и причины педагогических конфликтов в высших учебных заведениях. Освещены основные точки зрения на влияние и факторы развития конфликта между преподавателем и студентом. На основе социологического исследования разработаны рекомендации по профилактике конфликтных ситуаций в высшей школе.
The article examines the characteristics and causes of teacthers conflict in universities. The main points of viev perspective on the impact and factors of the conflict between teacher and student are covered. On the basis of sociological research is developed recommendations for conflict prevention in high school.
В статье рассмотрены особенности и причины педагогических конфликтов в высших учебных заведениях. Освещены основные точки зрения на влияние и факторы развития конфликта между преподавателем и студентом. На основе социологического исследования разработаны рекомендации по профилактике конфликтных ситуаций в высшей школе.
The article examines the characteristics and causes of teacthers conflict in universities. The main points of viev perspective on the impact and factors of the conflict between teacher and student are covered. On the basis of sociological research is developed recommendations for conflict prevention in high school.
Опис
Бібліографічний опис
Кривцова М. С. Педагогічні конфлікти у вищих навчальних закладах: шляхи вирішення та профілактики / М. С. Кривцова, О. В. Сорока // Economics, management, law: innovation strategy: collection of scientific articles. - Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China, 2016. - P. 347-352.