Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4719
Назва: Оптимізація інформаційного поля формування початкового плану продажів підприємства
Інші назви: Оптимизация информационного поля формирования исходного плана продаж предприятия
Оptimization of the informative field of forming the initial sales plan of an enterprise
Автори: Єгупов, Ю.А.
Егупов, Ю.А.
Yegupov, Y.
Бібліографічний опис: Єгупов Ю. А. Оптимізація інформаційного поля формування початкового плану продажів підприємства [Електронний ресурс] / Ю. А. Єгупов // Економіка: реалії часу. – 2016. – № 1(23). – С. 142-148. – Режим доступу до журналу: http://economics.opu.ua/files/archive/2016/n1.html
Дата публікації: 2016
Видавництво: Одеський національний політехнічний університет
Ключові слова: план продажів
маркетингова інформація
інформаційне поле
математична модель
оптимізація
план продаж
маркетинговая информация
информационное поле
математическая модель
оптимизация
sales plan
marketing information
information field
mathematical model
optimization
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему оптимізації інформаційного поля формування початкового плану продажів промислового підприємства. Визначено склад маркетингової інформації в розрізі основних завдань, що вирішуються в процесі планування продажів. Побудована економіко-математична модель оптимізації інформаційного поля формування початкового плану продажів підприємства. Представлені результати оптимізаційних розрахунків.
Рассмотрена проблема оптимизации информационного поля формирования исходного плана продаж промышленного предприятия. Определен состав маркетинговой информации в разрезе основных задач, решаемых в процессе планирования продаж. Построена экономико-математическая модель оптимизации информационного поля формирования исходного плана продаж предприятия. Представлены результаты оптимизационных расчетов.
The problem of optimization of the informative field of forming the initial sales plan of an industrial enterprise has been considered. The structure of the marketing information in the context of the primary goals, which are solved in the process of sales planning, has been defined. The economic-mathematical model of optimization of the informative field of forming the initial sales plan of an industrial enterprise has been constructed. The results of optimization calculations have been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4719
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.