Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЕгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorYegupov, Y.-
dc.date.accessioned2016-05-30T07:19:58Z-
dc.date.available2016-05-30T07:19:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЄгупов Ю. А. Оптимізація інформаційного поля формування початкового плану продажів підприємства [Електронний ресурс] / Ю. А. Єгупов // Економіка: реалії часу. – 2016. – № 1(23). – С. 142-148. – Режим доступу до журналу: http://economics.opu.ua/files/archive/2016/n1.htmlru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4719-
dc.description.abstractРозглянуто проблему оптимізації інформаційного поля формування початкового плану продажів промислового підприємства. Визначено склад маркетингової інформації в розрізі основних завдань, що вирішуються в процесі планування продажів. Побудована економіко-математична модель оптимізації інформаційного поля формування початкового плану продажів підприємства. Представлені результати оптимізаційних розрахунків.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрена проблема оптимизации информационного поля формирования исходного плана продаж промышленного предприятия. Определен состав маркетинговой информации в разрезе основных задач, решаемых в процессе планирования продаж. Построена экономико-математическая модель оптимизации информационного поля формирования исходного плана продаж предприятия. Представлены результаты оптимизационных расчетов.-
dc.description.abstractThe problem of optimization of the informative field of forming the initial sales plan of an industrial enterprise has been considered. The structure of the marketing information in the context of the primary goals, which are solved in the process of sales planning, has been defined. The economic-mathematical model of optimization of the informative field of forming the initial sales plan of an industrial enterprise has been constructed. The results of optimization calculations have been presented.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетru_RU
dc.subjectплан продажівru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectінформаційне полеru_RU
dc.subjectматематична модельru_RU
dc.subjectоптимізаціяru_RU
dc.subjectплан продажru_RU
dc.subjectмаркетинговая информацияru_RU
dc.subjectинформационное полеru_RU
dc.subjectматематическая модельru_RU
dc.subjectоптимизацияru_RU
dc.subjectsales planru_RU
dc.subjectmarketing informationru_RU
dc.subjectinformation fieldru_RU
dc.subjectmathematical modelru_RU
dc.subjectoptimizationru_RU
dc.titleОптимізація інформаційного поля формування початкового плану продажів підприємстваru_RU
dc.title.alternativeОптимизация информационного поля формирования исходного плана продаж предприятияru_RU
dc.title.alternativeОptimization of the informative field of forming the initial sales plan of an enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.