Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4727
Назва: Развитие подходов к формированию исходного плана продаж
Інші назви: Розвиток підходів до формування вихідного плану продажів
Development of approaches to formation of an initial sales plan
Автори: Егупов, Ю.А.
Егупова, И.Н.
Єгупов, Ю.А.
Єгупова, І.М.
Yegupov, Y.
Yegupova, I.
Бібліографічний опис: Егупов Ю. А. Развитие подходов к формированию исходного плана продаж / Ю. А. Егупов, И. Н. Егупова // Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 8-9 квітня 2016 р.). - В 2-х ч. – Днепропетровск: ПГАСА, 2016. – Ч. 1. – С. 109-112.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры
Ключові слова: производственная программа
план продаж
маркетинговый подход
маржинальная прибыль
рыночный спрос
виробнича програма
план продажів
маркетинговий підхід
маржинальний прибуток
ринковий попит
production program
sales plan
marketing approach
marginal profit
market demand
Короткий огляд (реферат): Исследовано место маркетингового подхода в инструментарии формирования исходного плана продаж предприятия. Обоснован авторский вариант формализации методов его реализации в контексте решения данной задачи.
Досліджено місце маркетингового підходу в інструментарії формування вихідного плану продажів підприємства. Обґрунтовано авторський варіант формалізації методів його реалізації в контексті вирішення даного завдання.
The place of marketing approach in tools of formation of an initial sales plan of the enterprise is investigated. The author's option of formalization of methods of his realization in the context of the solution of this task is reasonable.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4727
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Развитие подходов к формированию исходного плана продаж.pdf215,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.