Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4727
Title: Развитие подходов к формированию исходного плана продаж
Other Titles: Розвиток підходів до формування вихідного плану продажів
Development of approaches to formation of an initial sales plan
Authors: Егупов, Ю.А.
Егупова, И.Н.
Єгупов, Ю.А.
Єгупова, І.М.
Yegupov, Y.
Yegupova, I.
Citation: Егупов Ю. А. Развитие подходов к формированию исходного плана продаж / Ю. А. Егупов, И. Н. Егупова // Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 8-9 квітня 2016 р.). - В 2-х ч. – Днепропетровск: ПГАСА, 2016. – Ч. 1. – С. 109-112.
Issue Date: 2016
Publisher: Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры
Keywords: производственная программа
план продаж
маркетинговый подход
маржинальная прибыль
рыночный спрос
виробнича програма
план продажів
маркетинговий підхід
маржинальний прибуток
ринковий попит
production program
sales plan
marketing approach
marginal profit
market demand
Abstract: Исследовано место маркетингового подхода в инструментарии формирования исходного плана продаж предприятия. Обоснован авторский вариант формализации методов его реализации в контексте решения данной задачи.
Досліджено місце маркетингового підходу в інструментарії формування вихідного плану продажів підприємства. Обґрунтовано авторський варіант формалізації методів його реалізації в контексті вирішення даного завдання.
The place of marketing approach in tools of formation of an initial sales plan of the enterprise is investigated. The author's option of formalization of methods of his realization in the context of the solution of this task is reasonable.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4727
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.