Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЕгупова, И.Н.-
dc.contributor.authorЄгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЄгупова, І.М.-
dc.contributor.authorYegupov, Y.-
dc.contributor.authorYegupova, I.-
dc.date.accessioned2016-05-30T08:36:42Z-
dc.date.available2016-05-30T08:36:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЕгупов Ю. А. Развитие подходов к формированию исходного плана продаж / Ю. А. Егупов, И. Н. Егупова // Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 8-9 квітня 2016 р.). - В 2-х ч. – Днепропетровск: ПГАСА, 2016. – Ч. 1. – С. 109-112.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4727-
dc.description.abstractИсследовано место маркетингового подхода в инструментарии формирования исходного плана продаж предприятия. Обоснован авторский вариант формализации методов его реализации в контексте решения данной задачи.ru_RU
dc.description.abstractДосліджено місце маркетингового підходу в інструментарії формування вихідного плану продажів підприємства. Обґрунтовано авторський варіант формалізації методів його реалізації в контексті вирішення даного завдання.-
dc.description.abstractThe place of marketing approach in tools of formation of an initial sales plan of the enterprise is investigated. The author's option of formalization of methods of his realization in the context of the solution of this task is reasonable.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПриднепровская государственная академия строительства и архитектурыru_RU
dc.subjectпроизводственная программаru_RU
dc.subjectплан продажru_RU
dc.subjectмаркетинговый подходru_RU
dc.subjectмаржинальная прибыльru_RU
dc.subjectрыночный спросru_RU
dc.subjectвиробнича програмаru_RU
dc.subjectплан продажівru_RU
dc.subjectмаркетинговий підхідru_RU
dc.subjectмаржинальний прибутокru_RU
dc.subjectринковий попитru_RU
dc.subjectproduction programru_RU
dc.subjectsales planru_RU
dc.subjectmarketing approachru_RU
dc.subjectmarginal profitru_RU
dc.subjectmarket demandru_RU
dc.titleРазвитие подходов к формированию исходного плана продажru_RU
dc.title.alternativeРозвиток підходів до формування вихідного плану продажівru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of approaches to formation of an initial sales planru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Развитие подходов к формированию исходного плана продаж.pdf215,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.