Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2016-05-31T08:00:45Z-
dc.date.available2016-05-31T08:00:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю: навчальний посібник / Л. А. Траченко. – Одеса: ОНЕУ, 2012. – 152 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4735-
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методичні та практичні аспекти щодо процесу надання послуг у ринкових умовах, класифікації, стандартизації, сертифікації. Особливу увага надано питанням управління якістю послуг, зокрема, щодо впровадження систем менеджменту якості відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO серії 9000.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены теоретико-методические и практические аспекты касательно процесса предоставления услуг в рыночных условиях, классификации, стандартизации, сертификации. Особое внимание уделено вопросам управления качеством услуг, в частности, по внедрению систем менеджмента качества в соответствии с требованиями международных стандартов ISO серии 9000.-
dc.description.abstractWe consider the theoretical and methodological and practical issues concerning the process of providing services in market conditions, classification, standardization, certification. Particular attention is paid to the quality management services, in particular, for the implementation of quality management systems in accordance with the requirements of international standards ISO series 9000.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectоб’єкт товарознавстваru_RU
dc.subjectкласифікаціяru_RU
dc.subjectстандартизаціяru_RU
dc.subjectсертифікаціяru_RU
dc.subjectліцензуванняru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectсервісru_RU
dc.subjectжиттєвий цикл послугиru_RU
dc.subjectмодель цінності послугиru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectорганізація процесу надання послугru_RU
dc.subjectсистема менеджменту якостіru_RU
dc.subjectобъект товароведенияru_RU
dc.subjectклассификацияru_RU
dc.subjectстандартизацияru_RU
dc.subjectсертификацияru_RU
dc.subjectлицензированиеru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectсервисru_RU
dc.subjectжизненный цикл услугиru_RU
dc.subjectмодель ценности услугиru_RU
dc.subjectуправление качествомru_RU
dc.subjectорганизация процесса предоставления услугru_RU
dc.subjectсистема менеджмента качестваru_RU
dc.subjectthe object of commodity classificationru_RU
dc.subjectstandardizationru_RU
dc.subjectcertificationru_RU
dc.subjectlicensingru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectservice life cycle service model value servicesru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.subjectservice delivery organizationru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.titleПослуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюru_RU
dc.title.alternativeУслуга как объект товароведения: организация и контроль за качествомru_RU
dc.title.alternativeService as an object of merchandising: the organization and quality controlru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.