Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2016-05-31T08:47:30Z-
dc.date.available2016-05-31T08:47:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю: навчальний посібник / Л. А. Ткаченко. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Одеса: ОНЕУ, 2015. – 414 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4736-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо організації, технології процесу надання окремих видів послуг та контролю за якістю, зокрема, побутових, пасажирського транспорту, зв’язку, інформаційно-консультативних, житлово-комунальних, соціально-культурних, ресторанного господарства, інжинірингових. Особливу увага надано питанням щодо створення та впровадження систем менеджменту якості відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO серії 9000.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены вопросы организации, технологии процесса предоставления отдельных видов услуг и контроля качества, в частности, бытовых, пассажирского транспорта, связи, информационно-консультативных, жилищно-коммунальных, социально-культурных, ресторанного хозяйства, инжиниринговых. Особое внимание уделено вопросам по созданию и внедрению систем менеджмента качества в соответствии с требованиями международных стандартов ISO серии 9000.-
dc.description.abstractQuestions about the organization process technology to provide certain types of services and quality control, including domestic, passenger transport, communications, information and counseling, housing and utilities, social, cultural, restaurant management, engineering. Particular attention is given to issues concerning the creation and implementation of quality management systems in accordance with the requirements of ISO 9000.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкласифікаціяru_RU
dc.subjectстандартизаціяru_RU
dc.subjectсертифікаціяru_RU
dc.subjectоцінка якостіru_RU
dc.subjectсистема менеджменту якостіru_RU
dc.subjectпобутові послугиru_RU
dc.subjectпослуги пасажирського транспортуru_RU
dc.subjectпослуги зв’язкуru_RU
dc.subjectінформаційно-консультативні послугиru_RU
dc.subjectжитлово-комунальні послугиru_RU
dc.subjectсоціально-культурні послугиru_RU
dc.subjectпослуги ресторанного господарстваru_RU
dc.subjectінжинірингові послугиru_RU
dc.subjectклассификацияru_RU
dc.subjectстандартизацияru_RU
dc.subjectсертификацияru_RU
dc.subjectоценка качестваru_RU
dc.subjectсистема менеджмента качестваru_RU
dc.subjectбытовые услугиru_RU
dc.subjectуслуги пассажирского транспортаru_RU
dc.subjectуслуги связиru_RU
dc.subjectинформационно-консультативные услугиru_RU
dc.subjectжилищно-коммунальные услугиru_RU
dc.subjectсоциально-культурные услугиru_RU
dc.subjectуслуги общественного питанияru_RU
dc.subjectинжиниринговые услугиru_RU
dc.subjectclassificationru_RU
dc.subjectstandardizationru_RU
dc.subjectcertificationru_RU
dc.subjectquality assessmentru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.subjectdomestic servicesru_RU
dc.subjectpassenger transportru_RU
dc.subjectcommunicationru_RU
dc.subjectinformation and advisory servicesru_RU
dc.subjectutility servicesru_RU
dc.subjectsocial and cultural servicesru_RU
dc.subjectrestaurant managementru_RU
dc.subjectengineering servicesru_RU
dc.titleПослуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюru_RU
dc.title.alternativeУслуга как объект товароведения: организация и контроль за качествомru_RU
dc.title.alternativeService as an object of merchandising: the organization and quality controlru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.