Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.date.accessioned2016-06-01T11:50:34Z-
dc.date.available2016-06-01T11:50:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationZavadska D. Modern trends in bank and clients relations / D. Zavadska // Actual Issues of the Financial Market Functioning in the Conditions of the Crisis in Global Economy: Conference Scientific Works, International scientific and practical Internet conference (April, 15-16, Odessa, Ukraine). - Odessa, 2016. - P. 17-21.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4749-
dc.description.abstractThis paper considers the basic problems of the banking sector related to changes in the behavior of financial services consumers and the development of a new wave of technologies. The ways of marketing management concept application are suggested, the key issues connected with its implementation are identified.ru_RU
dc.description.abstractВ роботі розглянуто основні проблеми банківського сектора, що пов’язані із змінами поведінки споживача фінансових послуг та розвитком технологій нової хвилі. Запропоновано напрямки застосування маркетингової концепції управління, визначено основні проблеми, які пов’язані з її реалізацією.-
dc.description.abstractВ работе рассмотрены основные проблемы банковского сектора, связанные с изменением поведения потребителей финансовых услуг и развитием технологий новой волны. Предложены направления применения маркетинговой концепции управления, обозначены основные проблемы, связанные с ее реализацией.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectcustomerru_RU
dc.subjectrelations marketing conceptru_RU
dc.subjecttechnologiesru_RU
dc.subjectinteractionru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectклієнтru_RU
dc.subjectмаркетингова концепція відносинru_RU
dc.subjectтехнологіїru_RU
dc.subjectвзаємодіяru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectклиентru_RU
dc.subjectмаркетинговая концепция отношенийru_RU
dc.subjectтехнологииru_RU
dc.subjectвзаимодействиеru_RU
dc.titleModern trends in bank and clients relationsru_RU
dc.title.alternativeСучасні напрямки відносин банку з клієнтамиru_RU
dc.title.alternativeСовременные тенденции в отношениях банка с клиентамиru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern trends in bank and clients relations.pdf272,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.