Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4763
Назва: Организационная культура крюинговой компании как фактор повышения ее конкурентоспособности
Інші назви: Організаційна культура крюїнгової компанії як фактор підвищення її конкурентоспроможності
Organizational culture as a factor crewing company improve its competitiveness
Автори: Никифоренко, В.Г.
Никифоренко, В.Г.
Nikiforenko, V.
Бібліографічний опис: Никифоренко В. Г. Организационная культура крюинговой компании как фактор повышения ее конкурентоспособности / В. Г. Никифоренко, Л. Е. Лебедь // Perspective economic and management issues: collection of scientific articles. – 2015. - P. 459-464.
Дата публікації: 2015
Видавництво: "East West" Association For Advanced Studies and Higher Education GmbH
Ключові слова: организационная культура
крюинговая компания
имидж компании
організаційна культура
крюїнгова компанія
імідж компанії
organizational culture
crewing company
company's image
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена определению основных путей формирования и развития организационной культуры как фактора влияния на эффективность деятельности предприятия. Исследованы результаты анализа элементов организационной культуры, формирующих конкурентоспособность и имидж компании.
Стаття присвячена визначенню основних шляхів формування та розвитку організаційної культури як чинника впливу на ефективність діяльності підприємства. Досліджено результати аналізу елементів організаційної культури, що формують конкурентоспроможність та імідж компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4763
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.