Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4779
Title: Формування свідомого ставлення студентів до здоров’я з використанням антропометричних вимірів оцінки фізичного стану організму
Other Titles: Формирование сознательного отношения студентов к здоровью с использованием антропометрических измерений оценки физического состояния организма
The formation of a conscious attitude of students to health using antropometic measurements asses the physical condition
Authors: Соколов, А.В.
Соколов, А.В.
Sokolov, A.
Citation: Соколов А.В. Формування свідомого ставлення студентів до здоров’я з використанням антропометричних вимірів оцінки фізичного стану організму / А. В. Соколов // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтерент–конференції (30-31 березня 2016 р.). – 2016. – С. 242-244.
Issue Date: 2016
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Keywords: свідомість
корекція
формування
навантаження
необхідність
фактори
норми
модус
здоров’я
особистість
сознание
коррекция
формирование
нагрузка
необходимость
факторы
нормы
модус
здоровье
нагрузка
индивидуальность
consciones
correction
formation
load
necessity
factors
norms
modus
health
loading
identity
Abstract: У статті досліджуються проблеми, які пов’язані з заняттями спортом зі студентами та окреслюються шляхи їх розв’язання. Визначаються сучасні вимоги до якості занять спортом в Україні.
В статье исследуются проблемы, которые связаны с занятиями спортом со студентами и обозначаются пути их решения. Определяются современные требования к качеству занятий спортом в Украине.
Article describes the problems concerning sport training with students and designates the ways of solution. The Modern requirements are determined for quality of sport activities in Ukraine.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4779
Appears in Collections:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.