Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4786
Назва: Маркетинговое исследование спроса на инновационные решения банков Украины
Інші назви: Маркетингове дослідження попиту на інноваційні рішення банків України
Marketing research on demand on the innovative decisions of Ukraine`s banks
Автори: Завадская, Д.В.
Завадська, Д.В.
Zavadska, D.
Бібліографічний опис: Завадская Д. В. Маркетинговое исследование спроса на инновационные решения банков Украины / Д. В. Завадская // Sustainable economic development of regions: monograph / ed. by L. Shlossman. – Vienna: “East West” Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH, 2015. - Volume 7. – P. 3-9.
Дата публікації: 2015
Видавництво: “East West” Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH
Ключові слова: банк
инновационное развитие
маркетинговое исследование
банк
інноваційний розвиток
маркетингове дослідження
bank
innovative development
marketing research
Короткий огляд (реферат): В статье представлены этапы инновационного развития банковской системы Украины. Проведено оценку инновационной деятельности украинских банков с использованием инструментов маркетингового исследования путем анкетирования.
В статті представлені етапи інноваційного розвитку діяльності українських банків. Проведено оцінку інноваційної діяльності українських банків з використанням інструментів маркетингового дослідження шляхом анкетування.
The article presents the stages for innovative development of the Ukrainian banking system. The estimation of innovative activity of Ukrainian banks is provided using the tools of marketing research through questionnaires.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4786
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.