Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4789
Назва: Впровадження новітніх технологій у процес навчання іноземної мови (на прикладі французької мови)
Інші назви: Внедрение новейших технологий в процесс обучения иностранному языку (на примере французского языка)
The implementation of new technologies in the process of teaching a foreign language (using French as the example)
Автори: Заволока, С.І.
Заволока, С.И.
Zavoloka, S.
Бібліографічний опис: Заволока С. І. Впровадження новітніх технологій у процес навчання іноземної мови (на прикладі французької мови) / С. І. Заволока // Науково-практичний журнал ПНПУ ім. К. Д. Ушинського «Наука і освіта». – 2016. – Вип. 4.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: інноваційне навчання
інформаційно-комунікативні технології
метод проектів
знанєва парадигма
інтернет-ресурси
практико-орієнтований моно-проект
инновационное обучение
информационно-коммуникативные технологии
метод проектов
знаневая парадигма
интернет-ресурсы
практико-ориентированный моно-проект
innovative learning
information and communication technologies
project-based learning
knowledge-based paradigm
internet resources
practice-oriented mono-project
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості впровадження новітніх технологій навчання іноземної мови. Більш детально розглянуто комп'ютеризоване навчання, як виникнення нового напрямку у вивченні іноземної мови. Проведено аналіз, чим зумовлено використання ІКТ для навчання іноземним мовам та які позитивні якості мають. Автор показує, що використання в навчальному процесі інтерактивних технологій навчання допомагає студентам, робить процес навчання цікавим, пізнавальним, професійно-спрямованим та особистісно значущим. Кожна методика викладання іноземної мови характеризується властивими їй позитивними та негативними рисами і має свою об’єктивну цінність.
В статье рассмотрены особенности внедрения новейших технологий обучения иностранному языку. Более подробно рассмотрено компьютеризированное обучение, как возникновение нового направления в изучении иностранного языка. Проведен анализ, чем обусловлено использование ИКТ для обучения иностранным языкам и положительные качества. Автор показывает, что использование в учебном процессе интерактивных технологий обучения помогает студентам, делает процесс обучения интересным, познавательным, профессионально-направленным и личностно значимым. Каждая методика преподавания иностранного языка характеризуется присущими ей положительными и отрицательными чертами и имеет свою объективную ценность.
In the article the features of introduction of new technologies of learning a foreign language. More deals computerized learning how the emergence of a new direction in the study of a foreign language. The analysis of what led to the use of ICT for teaching foreign languages and who have positive qualities. The author shows that the educational use of interactive learning technologies helps students make learning interesting and informative, professionally-directed and personally meaningful. Each foreign language teaching methodology characterized by inherent positive and negative traits and has its objective value.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4789
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.