Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаволока, С.І.-
dc.contributor.authorЗаволока, С.И.-
dc.contributor.authorZavoloka, S.-
dc.date.accessioned2016-06-03T11:47:30Z-
dc.date.available2016-06-03T11:47:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗаволока С. І. Впровадження новітніх технологій у процес навчання іноземної мови (на прикладі французької мови) / С. І. Заволока // Науково-практичний журнал ПНПУ ім. К. Д. Ушинського «Наука і освіта». – 2016. – Вип. 4.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4789-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості впровадження новітніх технологій навчання іноземної мови. Більш детально розглянуто комп'ютеризоване навчання, як виникнення нового напрямку у вивченні іноземної мови. Проведено аналіз, чим зумовлено використання ІКТ для навчання іноземним мовам та які позитивні якості мають. Автор показує, що використання в навчальному процесі інтерактивних технологій навчання допомагає студентам, робить процес навчання цікавим, пізнавальним, професійно-спрямованим та особистісно значущим. Кожна методика викладання іноземної мови характеризується властивими їй позитивними та негативними рисами і має свою об’єктивну цінність.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности внедрения новейших технологий обучения иностранному языку. Более подробно рассмотрено компьютеризированное обучение, как возникновение нового направления в изучении иностранного языка. Проведен анализ, чем обусловлено использование ИКТ для обучения иностранным языкам и положительные качества. Автор показывает, что использование в учебном процессе интерактивных технологий обучения помогает студентам, делает процесс обучения интересным, познавательным, профессионально-направленным и личностно значимым. Каждая методика преподавания иностранного языка характеризуется присущими ей положительными и отрицательными чертами и имеет свою объективную ценность.-
dc.description.abstractIn the article the features of introduction of new technologies of learning a foreign language. More deals computerized learning how the emergence of a new direction in the study of a foreign language. The analysis of what led to the use of ICT for teaching foreign languages and who have positive qualities. The author shows that the educational use of interactive learning technologies helps students make learning interesting and informative, professionally-directed and personally meaningful. Each foreign language teaching methodology characterized by inherent positive and negative traits and has its objective value.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінноваційне навчанняru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїru_RU
dc.subjectметод проектівru_RU
dc.subjectзнанєва парадигмаru_RU
dc.subjectінтернет-ресурсиru_RU
dc.subjectпрактико-орієнтований моно-проектru_RU
dc.subjectинновационное обучениеru_RU
dc.subjectинформационно-коммуникативные технологииru_RU
dc.subjectметод проектовru_RU
dc.subjectзнаневая парадигмаru_RU
dc.subjectинтернет-ресурсыru_RU
dc.subjectпрактико-ориентированный моно-проектru_RU
dc.subjectinnovative learningru_RU
dc.subjectinformation and communication technologiesru_RU
dc.subjectproject-based learningru_RU
dc.subjectknowledge-based paradigmru_RU
dc.subjectinternet resourcesru_RU
dc.subjectpractice-oriented mono-projectru_RU
dc.titleВпровадження новітніх технологій у процес навчання іноземної мови (на прикладі французької мови)ru_RU
dc.title.alternativeВнедрение новейших технологий в процесс обучения иностранному языку (на примере французского языка)ru_RU
dc.title.alternativeThe implementation of new technologies in the process of teaching a foreign language (using French as the example)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.