Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4791
Title: Введення системи наскрізного навчання іноземній мові в ОНЕУ
Other Titles: Введение системы сквозного обучения иностранному языку в ОНЭУ
Introduction of through foreign language teaching in the ONEU
Authors: Керекеша, О.В.
Керекеша, О.В.
Kerekesha, O.
Citation: Керекеша О. В. Введення системи наскрізного навчання іноземній мові в ОНЕУ / О. В. Керекеша // Науково-практичний журнал ПНПУ ім. К. Д. Ушинського «Наука і освіта». – 2016. – Випуск 1.
Issue Date: 2016
Keywords: система наскрізного вивчення іноземної мови
між предметні зв’язки
готовність до міжкультурних комунікацій у загальноєвропейському професійному середовищі
система сквозного изучения иностранного языка
межпредметные связи
готовность к межкультурным коммуникациям в общеевропейской профессиональной среде
the system of the comprehensive learning of a foreign language
inter subjects links
readiness to the cross-cultural communication in the European professional environment
Abstract: Автором даної статті розглядаються переваги застосування системи наскрізного вивчення іноземної мови при роботі із студентами майбутніми економістами у ВНЗ. Автор обґрунтовує переваги такої системи. В статті розглядається важливість формування готовності студентів до між культурних комунікацій. Стаття може бути корисною для викладачів іноземної мови у немовних ВНЗ, а також науковцям, які займаються вдосконаленням сучасної системи вищої освіти.
Автором данной статьи рассматриваются преимущества применения системы сквозного изучения иностранного языка при работе со студентами будущими экономистами в вузе. Автор обосновывает преимущества такой системы. В статье рассматривается важность формирования готовности студентов к межкультурным коммуникациям. Статья может быть полезна для преподавателей иностранного языка в не языковых вузах, а также ученым, которые занимаются совершенствованием современной системы высшего образования.
The author of this article discusses the benefits of a system of through learning a foreign language when working with students future economists in high school. The author substantiates the benefits of such a system. In the article the importance of formation of readiness of students to intercultural communications. The article can be useful for teachers of foreign language in non-language universities, and researchers who are engaged in improving the modern system of higher education.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4791
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.