Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» на заняттях з іноземної мови
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Автором даної статті розглядається доцільність та переваги використання інтерактивних авторських технологій на заняттях з іноземної мови. Сутність таких технологій полягає у взаємонавчанні, груповій формі організації освітнього процесу. Також автор описує технологію «пункт призначення» як механізм, який дозволяє застосовувати різні методи й форми роботи. Технологія використання такої форми являє собою поетапне, логічно побудоване використання форм активного навчання.
Автором данной статьи рассматривается целесообразность и преимущества использования интерактивных авторских технологий на занятиях по иностранному языку. Сущность таких технологий заключается в взаимообучении, групповой форме организации образовательного процесса. Также автор описывает технологию «пункт назначения» как механизм, который позволяет применять различные методы и формы работы. Технология использования такой формы представляет собой поэтапное, логически построенное использование форм активного обучения.
The author of this article examines the desirability and advantages of using interactive technologies in the classroom. The essence of these technologies consists in mutual help, group form of educational process organization. The author also describes the technology of "destination" as a mechanism which allows to apply different methods and forms of work. Technology for the implementation of such form represents a phased, logically constructed usage of active learning forms.
Автором данной статьи рассматривается целесообразность и преимущества использования интерактивных авторских технологий на занятиях по иностранному языку. Сущность таких технологий заключается в взаимообучении, групповой форме организации образовательного процесса. Также автор описывает технологию «пункт назначения» как механизм, который позволяет применять различные методы и формы работы. Технология использования такой формы представляет собой поэтапное, логически построенное использование форм активного обучения.
The author of this article examines the desirability and advantages of using interactive technologies in the classroom. The essence of these technologies consists in mutual help, group form of educational process organization. The author also describes the technology of "destination" as a mechanism which allows to apply different methods and forms of work. Technology for the implementation of such form represents a phased, logically constructed usage of active learning forms.
Опис
Бібліографічний опис
Кот М. І. Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» на заняттях з іноземної мови / М. І. Кот // Науково-методичний журнал «Педагогіка і психологія професійної освіти» НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Львів, 2016. – Випуск 3.