Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКот, М.І.-
dc.contributor.authorКот, М.И.-
dc.contributor.authorKot, M.-
dc.date.accessioned2016-06-03T12:09:56Z-
dc.date.available2016-06-03T12:09:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКот М. І. Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» на заняттях з іноземної мови / М. І. Кот // Науково-методичний журнал «Педагогіка і психологія професійної освіти» НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Львів, 2016. – Випуск 3.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4792-
dc.description.abstractАвтором даної статті розглядається доцільність та переваги використання інтерактивних авторських технологій на заняттях з іноземної мови. Сутність таких технологій полягає у взаємонавчанні, груповій формі організації освітнього процесу. Також автор описує технологію «пункт призначення» як механізм, який дозволяє застосовувати різні методи й форми роботи. Технологія використання такої форми являє собою поетапне, логічно побудоване використання форм активного навчання.ru_RU
dc.description.abstractАвтором данной статьи рассматривается целесообразность и преимущества использования интерактивных авторских технологий на занятиях по иностранному языку. Сущность таких технологий заключается в взаимообучении, групповой форме организации образовательного процесса. Также автор описывает технологию «пункт назначения» как механизм, который позволяет применять различные методы и формы работы. Технология использования такой формы представляет собой поэтапное, логически построенное использование форм активного обучения.-
dc.description.abstractThe author of this article examines the desirability and advantages of using interactive technologies in the classroom. The essence of these technologies consists in mutual help, group form of educational process organization. The author also describes the technology of "destination" as a mechanism which allows to apply different methods and forms of work. Technology for the implementation of such form represents a phased, logically constructed usage of active learning forms.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтерактивна технологіяru_RU
dc.subjectвивчення іноземної мовиru_RU
dc.subjectінтерактивне навчанняru_RU
dc.subjectтехнологіїru_RU
dc.subjectинтерактивная технологияru_RU
dc.subjectизучение иностранных языковru_RU
dc.subjectинтерактивное обучениеru_RU
dc.subjectтехнологииru_RU
dc.subjectinteractive technologyru_RU
dc.subjectlearning of foreign languagesru_RU
dc.subjectinteractive educationru_RU
dc.subjecttechnologyru_RU
dc.titleВикористання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» на заняттях з іноземної мовиru_RU
dc.title.alternativeИспользование интерактивной авторской технологии «пункт назначения» на занятиях по иностранному языкуru_RU
dc.title.alternativeUsage of interactive author's technology "destination" in the process of teaching foreign languagesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.