Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4792
Назва: Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» на заняттях з іноземної мови
Інші назви: Использование интерактивной авторской технологии «пункт назначения» на занятиях по иностранному языку
Usage of interactive author's technology "destination" in the process of teaching foreign languages
Автори: Кот, М.І.
Кот, М.И.
Kot, M.
Бібліографічний опис: Кот М. І. Використання інтерактивної авторської технології «пункт призначення» на заняттях з іноземної мови / М. І. Кот // Науково-методичний журнал «Педагогіка і психологія професійної освіти» НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Львів, 2016. – Випуск 3.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: інтерактивна технологія
вивчення іноземної мови
інтерактивне навчання
технології
интерактивная технология
изучение иностранных языков
интерактивное обучение
технологии
interactive technology
learning of foreign languages
interactive education
technology
Короткий огляд (реферат): Автором даної статті розглядається доцільність та переваги використання інтерактивних авторських технологій на заняттях з іноземної мови. Сутність таких технологій полягає у взаємонавчанні, груповій формі організації освітнього процесу. Також автор описує технологію «пункт призначення» як механізм, який дозволяє застосовувати різні методи й форми роботи. Технологія використання такої форми являє собою поетапне, логічно побудоване використання форм активного навчання.
Автором данной статьи рассматривается целесообразность и преимущества использования интерактивных авторских технологий на занятиях по иностранному языку. Сущность таких технологий заключается в взаимообучении, групповой форме организации образовательного процесса. Также автор описывает технологию «пункт назначения» как механизм, который позволяет применять различные методы и формы работы. Технология использования такой формы представляет собой поэтапное, логически построенное использование форм активного обучения.
The author of this article examines the desirability and advantages of using interactive technologies in the classroom. The essence of these technologies consists in mutual help, group form of educational process organization. The author also describes the technology of "destination" as a mechanism which allows to apply different methods and forms of work. Technology for the implementation of such form represents a phased, logically constructed usage of active learning forms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4792
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.