Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПричина, Ю.В.-
dc.contributor.authorРуденко, Г.О.-
dc.contributor.authorПричина, Ю.В.-
dc.contributor.authorРуденко, А.А.-
dc.contributor.authorPrichina, Y.-
dc.contributor.authorRudenko, G.-
dc.date.accessioned2016-06-03T12:22:26Z-
dc.date.available2016-06-03T12:22:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПричина Ю. В. Формування мовленнєвих компетенцій у студентів ВНЗ немовного профілю / Ю. В. Причина, Г. О. Руденко // Науково-методичний журнал «Педагогіка і психологія професійної освіти» НПУ ім. М.П. Драгоманова. – Львів, 2016. – Випуск 3.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4794-
dc.description.abstractАвторами даної статі розглядається проблема мовленнєвих компетенцій у сучасній науці. Проводиться теоретичний аналіз ролі мовленнєвої компетенції під час навчання студентів іноземним мовам, визначається особливості чотирьох видів мовленнєвих компетенцій: аудіювання, читання, говоріння, письмо. У статі наведені приклади вправ для розвитку кожного з чотирьох видів мовленнєвих компетенцій у студентів немовних вищих навчальних закладів. А також, розглядається класифікація видів лексичних експериментівта використання їх на практиці при навчанні іноземній мові, а саме: лінгвістичний, асоціативний, метод семантичного диференціала.ru_RU
dc.description.abstractАвторами данной статьи рассматривается проблема речевых компетенций в современной науке. Проводится теоретический анализ роли речевой компетенции при обучении студентов иностранным языкам, определяется особенности четырех видов речевых компетенций: аудирование, чтение, говорение, письмо. В статье приведены примеры упражнений для развития каждого из четырех видов речевых компетенций у студентов неязыковых вузов. А также, рассматривается классификация видов лексических экспериментов и использования их на практике при обучении иностранному языку, а именно: лингвистический, ассоциативный, метод семантического дифференциала.-
dc.description.abstractThis work deals with the problem of language competencies in modern science. It analyses the role of language competence while teaching students foreign languages, defines peculiarities of four types of language competence: listening, reading, speaking and writing. The author gives examples of exercises for each of four types of language competence in non-language higher educational establishments. Also it is considered the classification of lexical experiments and their use in practice when learning a foreign language, namely: linguisticand associative experiments, method of semantic differential.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмовленнєва компетенціяru_RU
dc.subjectвиди мовленнєвих компетенційru_RU
dc.subjectаудіюванняru_RU
dc.subjectговорінняru_RU
dc.subjectписьмоru_RU
dc.subjectчитанняru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectстуденти економічних спеціальностейru_RU
dc.subjectвиди експериментівru_RU
dc.subjectлінгвістичний аналізru_RU
dc.subjectсемантика мовиru_RU
dc.subjectречевая компетенцияru_RU
dc.subjectвиды речевых компетенцийru_RU
dc.subjectаудированиеru_RU
dc.subjectговорениеru_RU
dc.subjectписьмоru_RU
dc.subjectчтениеru_RU
dc.subjectиностранный языкru_RU
dc.subjectстуденты экономических специальностейru_RU
dc.subjectвиды экспериментовru_RU
dc.subjectлингвистический анализru_RU
dc.subjectсемантика языкаru_RU
dc.subjectlanguage competenceru_RU
dc.subjecttypes of language competencesru_RU
dc.subjectlisteningru_RU
dc.subjectreadingru_RU
dc.subjectspeakingru_RU
dc.subjectwritingru_RU
dc.subjectforeign languageru_RU
dc.subjectstudents of economic specialitiesru_RU
dc.subjecttypes of experimentsru_RU
dc.subjectlinguistic analysisru_RU
dc.subjectsemantics of languageru_RU
dc.titleФормування мовленнєвих компетенцій у студентів ВНЗ немовного профілюru_RU
dc.title.alternativeФормирование речевых компетенций у студентов ВУЗ неязыкового профиляru_RU
dc.title.alternativeFormation of language competence for students in higher educational establishments of non-linguistic profileru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.