Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/482
Назва: Стратегічний аналіз
Автори: Гайдаєнко, О.М.
Гайдаенко, О.Н.
Gaidaienko, O.
Бібліографічний опис: Гaйдаєнко О. М. Стратегічний аналіз: навчальний посібник / О. М. Гaйдаєнко. - Одеса: Атлант, 2010. - 324 с.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Одеса : Атлант
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник висвітлює основні етапи стратегічного аналізу діяльності підприємства та дозволить сформувати навички щодо розробки та вибору оптимальної стратегії, тактики її здійснення, оволодіти методами прийняття стратегічних управлінських рішень. Значна кількість навчальних завдань у посібнику передбачає використання в процесі стратегічного аналізу не тільки традиційних прийомів аналізу, а й формування практичних навичок з володіння більш складними та точними формалізованими прийомами прогнозування: економіко-статистичними, економіко-математичними тощо. Це сприятиме підвищенню якості стратегічних рішень, спрямованих на посилення позиції підприємства у ринковому середовищі. Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, слухачів системи підвищення кваліфікації і перепідготовки кадрів, практичних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/482
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гайдаєнко О.М. Cтратегічний анализ.pdf770,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.