Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4845
Назва: Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами
Інші назви: Анализ некоторых подходов к классификации взаимоотношений банка с клиентами
The analysis of some approaches to classification of customer relationships with banks
Автори: Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
Бібліографічний опис: Яценко О. В. Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами / О. В. Яценко // Науковий вісник МГУ. Економіка і менеджмент. – 2015. – № 11. – С. 275-278.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Міжнародний гуманітарний університет
Ключові слова: взаємовідносини з клієнтами
класифікація
банк
система управління взаємовідносинами
клієнтська база
взаимоотношения с клиентами
классификация
банк
система управления взаимоотношениями
клиентская база
сustomer relationships
classification
bank
system of customer relationship management
client base
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена поняттю взаємовідносин з клієнтами як центрального елемента системи управління клієнтською базою банку. В статті розглянуті існуючі класифікації взаємовідносин з клієнтами, визначені їх особливості, переваги та недоліки. Автором проаналізовані доцільність та можливості використання розглянутих класифікацій в системі управління взаємовідносинами банку з клієнтами.
Статья посвящена понятию взаимоотношений с клиентами как центрального элемента системы управления клиентской базой банка. В статье рассмотрены существующие классификации взаимоотношений с клиентами, определены их особенности, преимущества и недостатки. Автором проанализированы целесообразность и возможности использования рассмотренных классификаций в системе управления взаимоотношениями банка с клиентами.
The article is devoted to the term of the customer relationship as a central element of client base’ management system client base in the bank. The existing classification of customer relationships are certain in this article, its features, advantages and disadvantages are analyzed. The author analyzed the feasibility and possibility of using classification in the management of the bank's relationship with customers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4845
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.