Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міжнародний гуманітарний університет

Анотація

Стаття присвячена поняттю взаємовідносин з клієнтами як центрального елемента системи управління клієнтською базою банку. В статті розглянуті існуючі класифікації взаємовідносин з клієнтами, визначені їх особливості, переваги та недоліки. Автором проаналізовані доцільність та можливості використання розглянутих класифікацій в системі управління взаємовідносинами банку з клієнтами.
Статья посвящена понятию взаимоотношений с клиентами как центрального элемента системы управления клиентской базой банка. В статье рассмотрены существующие классификации взаимоотношений с клиентами, определены их особенности, преимущества и недостатки. Автором проанализированы целесообразность и возможности использования рассмотренных классификаций в системе управления взаимоотношениями банка с клиентами.
The article is devoted to the term of the customer relationship as a central element of client base’ management system client base in the bank. The existing classification of customer relationships are certain in this article, its features, advantages and disadvantages are analyzed. The author analyzed the feasibility and possibility of using classification in the management of the bank's relationship with customers.

Опис

Бібліографічний опис

Яценко О. В. Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами / О. В. Яценко // Науковий вісник МГУ. Економіка і менеджмент. – 2015. – № 11. – С. 275-278.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються