Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, О.В.-
dc.contributor.authorЯценко, А.В.-
dc.contributor.authorYatsenko, A.-
dc.date.accessioned2016-06-10T06:23:58Z-
dc.date.available2016-06-10T06:23:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯценко О. В. Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами / О. В. Яценко // Науковий вісник МГУ. Економіка і менеджмент. – 2015. – № 11. – С. 275-278.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4845-
dc.description.abstractСтаття присвячена поняттю взаємовідносин з клієнтами як центрального елемента системи управління клієнтською базою банку. В статті розглянуті існуючі класифікації взаємовідносин з клієнтами, визначені їх особливості, переваги та недоліки. Автором проаналізовані доцільність та можливості використання розглянутих класифікацій в системі управління взаємовідносинами банку з клієнтами.ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена понятию взаимоотношений с клиентами как центрального элемента системы управления клиентской базой банка. В статье рассмотрены существующие классификации взаимоотношений с клиентами, определены их особенности, преимущества и недостатки. Автором проанализированы целесообразность и возможности использования рассмотренных классификаций в системе управления взаимоотношениями банка с клиентами.-
dc.description.abstractThe article is devoted to the term of the customer relationship as a central element of client base’ management system client base in the bank. The existing classification of customer relationships are certain in this article, its features, advantages and disadvantages are analyzed. The author analyzed the feasibility and possibility of using classification in the management of the bank's relationship with customers.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМіжнародний гуманітарний університетru_RU
dc.subjectвзаємовідносини з клієнтамиru_RU
dc.subjectкласифікаціяru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectсистема управління взаємовідносинамиru_RU
dc.subjectклієнтська базаru_RU
dc.subjectвзаимоотношения с клиентамиru_RU
dc.subjectклассификацияru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectсистема управления взаимоотношениямиru_RU
dc.subjectклиентская базаru_RU
dc.subjectсustomer relationshipsru_RU
dc.subjectclassificationru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectsystem of customer relationship managementru_RU
dc.subjectclient baseru_RU
dc.titleАналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтамиru_RU
dc.title.alternativeАнализ некоторых подходов к классификации взаимоотношений банка с клиентамиru_RU
dc.title.alternativeThe analysis of some approaches to classification of customer relationships with banksru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.