Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846
Title: Features of strategy formation of bank’s customer relationship management
Other Titles: Особливості формування стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами банку
Особенности формирования стратегии управления взаимоотношениями с клиентами банка
Authors: Yatsenko, A.
Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Citation: Yatsenko A. Features of strategy formation of bank’s customer relationship management / A. Yatsenko // European science review. – Vienna. – 2015. – № 9-10. – 65-169 рр.
Issue Date: 2015
Keywords: bank
strategy
customer relationship marketing
банк
стратегія
маркетинг взаємовідносин з клієнтами
банк
стратегия
маркетинг взаимоотношений с клиентами
Abstract: The article is concerned with the algorithm of marketing strategy choice for the bank. The author tested methods of strategy choosing, that is based on the evaluation of dynamic possibilities of the bank as compared with the market. The advantages and disadvantages of this approach are analyzed.
У статті розглядається алгоритм вибору маркетингової стратегії для банку. Автором перевірених методів вибору стратегії, яка заснована на оцінці динамічних можливостей банку в порівнянні з ринком. Переваги та недоліки такого підходу аналізуються.
В статье рассматривается алгоритм выбора маркетинговой стратегии для банка. Автором проверенных методов выбора стратегии, которая основана на оценке динамических возможностей банка по сравнению с рынком. Преимущества и недостатки такого подхода анализируются.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846
Appears in Collections:Кафедра банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features of strategy formation of bank’s customer relationship management.pdf472,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.