Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYatsenko, A.-
dc.contributor.authorЯценко, О.В.-
dc.contributor.authorЯценко, А.В.-
dc.date.accessioned2016-06-10T06:49:47Z-
dc.date.available2016-06-10T06:49:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationYatsenko A. Features of strategy formation of bank’s customer relationship management / A. Yatsenko // European science review. – Vienna. – 2015. – № 9-10. – 65-169 рр.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846-
dc.description.abstractThe article is concerned with the algorithm of marketing strategy choice for the bank. The author tested methods of strategy choosing, that is based on the evaluation of dynamic possibilities of the bank as compared with the market. The advantages and disadvantages of this approach are analyzed.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглядається алгоритм вибору маркетингової стратегії для банку. Автором перевірених методів вибору стратегії, яка заснована на оцінці динамічних можливостей банку в порівнянні з ринком. Переваги та недоліки такого підходу аналізуються.-
dc.description.abstractВ статье рассматривается алгоритм выбора маркетинговой стратегии для банка. Автором проверенных методов выбора стратегии, которая основана на оценке динамических возможностей банка по сравнению с рынком. Преимущества и недостатки такого подхода анализируются.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectcustomer relationship marketingru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectмаркетинг взаємовідносин з клієнтамиru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectмаркетинг взаимоотношений с клиентамиru_RU
dc.titleFeatures of strategy formation of bank’s customer relationship managementru_RU
dc.title.alternativeОсобливості формування стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами банкуru_RU
dc.title.alternativeОсобенности формирования стратегии управления взаимоотношениями с клиентами банкаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features of strategy formation of bank’s customer relationship management.pdf472,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.