Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847
Назва: Інформаційні системи як забезпечення системи управління взаємовідносинами банку з клієнтами
Інші назви: Информационные системы как обеспечение системы управления взаимоотношениями банка с клиентами
Information systems as support of customer relationship management in banks
Автори: Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
Бібліографічний опис: Яценко О. В. Інформаційні системи як забезпечення системи управління взаємовідносинами банку з клієнтами / О. В. Яценко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – № 7. – С. 776-779.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Ключові слова: інформаційні системи
банк
взаємовідносини з клієнтами
управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
інформаційне забезпечення
информационные системы
банк
взаимоотношения с клиентами
управление взаимоотношениями с клиентами (CRM)
информационное обеспечение
information systems
bank
customer relationship
customer relationship management (CRM)
information support
Короткий огляд (реферат): Автором визначена роль інформаційних систем в управлінні банком в широкому та вузькому розумінні терміну. У статті розглянуто передумови та фактори розвитку програмного забезпечення для здійснення маркетингової діяльності. Проаналізовано основні етапи розвитку інформаційних систем для підтримки прийняття маркетингових рішень в банках, їх функціональне призначення. Автор також визначив основні виклики майбутнього, які мають бути відображені у функціях інформаційних систем сучасних банків.
Автором определена роль информационных систем в управлении банком в широком и узком понимании термина. В статье рассмотрены предпосылки и факторы развития программного обеспечения для осуществления маркетинговой деятельности банков. Проанализированы основные этапы развития информационных систем для поддержки принятия маркетинговых решений в банках, их функциональное назначение. Автор также определил основные вызовы будущего, которые должны быть отражены в функциях информационных систем современных банков.
The author defined the role of information systems in the bank’s management in broad and narrow sense of the term. The article describes the conditions and factors of development of software for marketing activities in banks. The main stages of development of information systems for support decision making in bank marketing, their functional purpose were analyzed. The author also identified the main challenges of the future, which should be reflected in the functions of the information systems in modern banks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.