Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847
Title: Інформаційні системи як забезпечення системи управління взаємовідносинами банку з клієнтами
Other Titles: Информационные системы как обеспечение системы управления взаимоотношениями банка с клиентами
Information systems as support of customer relationship management in banks
Authors: Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
Citation: Яценко О. В. Інформаційні системи як забезпечення системи управління взаємовідносинами банку з клієнтами / О. В. Яценко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – № 7. – С. 776-779.
Issue Date: 2015
Publisher: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Keywords: інформаційні системи
банк
взаємовідносини з клієнтами
управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
інформаційне забезпечення
информационные системы
банк
взаимоотношения с клиентами
управление взаимоотношениями с клиентами (CRM)
информационное обеспечение
information systems
bank
customer relationship
customer relationship management (CRM)
information support
Abstract: Автором визначена роль інформаційних систем в управлінні банком в широкому та вузькому розумінні терміну. У статті розглянуто передумови та фактори розвитку програмного забезпечення для здійснення маркетингової діяльності. Проаналізовано основні етапи розвитку інформаційних систем для підтримки прийняття маркетингових рішень в банках, їх функціональне призначення. Автор також визначив основні виклики майбутнього, які мають бути відображені у функціях інформаційних систем сучасних банків.
Автором определена роль информационных систем в управлении банком в широком и узком понимании термина. В статье рассмотрены предпосылки и факторы развития программного обеспечения для осуществления маркетинговой деятельности банков. Проанализированы основные этапы развития информационных систем для поддержки принятия маркетинговых решений в банках, их функциональное назначение. Автор также определил основные вызовы будущего, которые должны быть отражены в функциях информационных систем современных банков.
The author defined the role of information systems in the bank’s management in broad and narrow sense of the term. The article describes the conditions and factors of development of software for marketing activities in banks. The main stages of development of information systems for support decision making in bank marketing, their functional purpose were analyzed. The author also identified the main challenges of the future, which should be reflected in the functions of the information systems in modern banks.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.