Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯценко, О.В.-
dc.contributor.authorЯценко, А.В.-
dc.contributor.authorYatsenko, A.-
dc.date.accessioned2016-06-10T07:02:57Z-
dc.date.available2016-06-10T07:02:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯценко О. В. Інформаційні системи як забезпечення системи управління взаємовідносинами банку з клієнтами / О. В. Яценко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – № 7. – С. 776-779.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847-
dc.description.abstractАвтором визначена роль інформаційних систем в управлінні банком в широкому та вузькому розумінні терміну. У статті розглянуто передумови та фактори розвитку програмного забезпечення для здійснення маркетингової діяльності. Проаналізовано основні етапи розвитку інформаційних систем для підтримки прийняття маркетингових рішень в банках, їх функціональне призначення. Автор також визначив основні виклики майбутнього, які мають бути відображені у функціях інформаційних систем сучасних банків.ru_RU
dc.description.abstractАвтором определена роль информационных систем в управлении банком в широком и узком понимании термина. В статье рассмотрены предпосылки и факторы развития программного обеспечения для осуществления маркетинговой деятельности банков. Проанализированы основные этапы развития информационных систем для поддержки принятия маркетинговых решений в банках, их функциональное назначение. Автор также определил основные вызовы будущего, которые должны быть отражены в функциях информационных систем современных банков.-
dc.description.abstractThe author defined the role of information systems in the bank’s management in broad and narrow sense of the term. The article describes the conditions and factors of development of software for marketing activities in banks. The main stages of development of information systems for support decision making in bank marketing, their functional purpose were analyzed. The author also identified the main challenges of the future, which should be reflected in the functions of the information systems in modern banks.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинськогоru_RU
dc.subjectінформаційні системиru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectвзаємовідносини з клієнтамиru_RU
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)ru_RU
dc.subjectінформаційне забезпеченняru_RU
dc.subjectинформационные системыru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectвзаимоотношения с клиентамиru_RU
dc.subjectуправление взаимоотношениями с клиентами (CRM)ru_RU
dc.subjectинформационное обеспечениеru_RU
dc.subjectinformation systemsru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectcustomer relationshipru_RU
dc.subjectcustomer relationship management (CRM)ru_RU
dc.subjectinformation supportru_RU
dc.titleІнформаційні системи як забезпечення системи управління взаємовідносинами банку з клієнтамиru_RU
dc.title.alternativeИнформационные системы как обеспечение системы управления взаимоотношениями банка с клиентамиru_RU
dc.title.alternativeInformation systems as support of customer relationship management in banksru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.