Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4848
Назва: Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сфері
Інші назви: Методики оценки финансовой ценности клиента в банковской сфере
The evaluation methods of financial value of client in the banking sector
Автори: Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
Бібліографічний опис: Яценко О. В. Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сфері / О. В. Яценко // «Молодий вчений» Економічні науки. – 2015. – № 9. – С. 53-56.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Міжнародний гуманітарний університет
Ключові слова: клієнт
банк
фінансова цінність клієнта
вартість життєвого циклу
управління взаємовідносинами з клієнтами
клиент
банк
финансовая ценность клиента
стоимость жизненного цикла
управление взаимоотношениями с клиентами
client
bank
financial value of client
customer lifetime value
cus-tomer relationship management
Короткий огляд (реферат): В статті визначене місце фінансової цінності клієнта в системі управління взаємовідносинами з клієнтами. Проаналізовані фактори, що впливають на вартість життєвого циклу клієнта. Автором розглянуті переваги та недоліки таких методів оцінки CLV, як базова структурна модель, модель RFM, економетричні моделі. Проведена порівняльна характеристика методів оцінки вартості неконтрактних клієнтів. Розглянута можливість оцінки цінності клієнта, що користується тільки депозитними продуктами.
В статье определено место финансовой ценности клиента в системе управления взаимоотношениями с клиентами. Проанализированы факторы, влияющие на стоимость жизненного цикла клиента. Автором рассмотрены преимущества и недостатки таких методов оценки CLV, как базовая структурная модель, модель RFM, эконометрические модели. Проведена сравнительная характеристика методов оценки стоимости не контрактных клиентов. Рассмотрена возможность оценки ценности клиента, которые пользуется только депозитными продуктами.
The place of the financial value of the customer in the customer rela-tionship management was defined in this article. The factors affecting the value of a customer life cycle were analyzed. The author considered the advantages and disadvantages of CLV methods such as a basic structural model, RFM model, econometric models. The comparative characteristic of evaluating methods of non-contractual customer’s value was conducted. The possibility of evaluating client who uses only deposit products was considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4848
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.