Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4848
Title: Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сфері
Other Titles: Методики оценки финансовой ценности клиента в банковской сфере
The evaluation methods of financial value of client in the banking sector
Authors: Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
Citation: Яценко О. В. Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сфері / О. В. Яценко // «Молодий вчений» Економічні науки. – 2015. – № 9. – С. 53-56.
Issue Date: 2015
Publisher: Міжнародний гуманітарний університет
Keywords: клієнт
банк
фінансова цінність клієнта
вартість життєвого циклу
управління взаємовідносинами з клієнтами
клиент
банк
финансовая ценность клиента
стоимость жизненного цикла
управление взаимоотношениями с клиентами
client
bank
financial value of client
customer lifetime value
cus-tomer relationship management
Abstract: В статті визначене місце фінансової цінності клієнта в системі управління взаємовідносинами з клієнтами. Проаналізовані фактори, що впливають на вартість життєвого циклу клієнта. Автором розглянуті переваги та недоліки таких методів оцінки CLV, як базова структурна модель, модель RFM, економетричні моделі. Проведена порівняльна характеристика методів оцінки вартості неконтрактних клієнтів. Розглянута можливість оцінки цінності клієнта, що користується тільки депозитними продуктами.
В статье определено место финансовой ценности клиента в системе управления взаимоотношениями с клиентами. Проанализированы факторы, влияющие на стоимость жизненного цикла клиента. Автором рассмотрены преимущества и недостатки таких методов оценки CLV, как базовая структурная модель, модель RFM, эконометрические модели. Проведена сравнительная характеристика методов оценки стоимости не контрактных клиентов. Рассмотрена возможность оценки ценности клиента, которые пользуется только депозитными продуктами.
The place of the financial value of the customer in the customer rela-tionship management was defined in this article. The factors affecting the value of a customer life cycle were analyzed. The author considered the advantages and disadvantages of CLV methods such as a basic structural model, RFM model, econometric models. The comparative characteristic of evaluating methods of non-contractual customer’s value was conducted. The possibility of evaluating client who uses only deposit products was considered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4848
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.