Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, О.В.-
dc.contributor.authorЯценко, А.В.-
dc.contributor.authorYatsenko, A.-
dc.date.accessioned2016-06-10T07:23:07Z-
dc.date.available2016-06-10T07:23:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯценко О. В. Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сфері / О. В. Яценко // «Молодий вчений» Економічні науки. – 2015. – № 9. – С. 53-56.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4848-
dc.description.abstractВ статті визначене місце фінансової цінності клієнта в системі управління взаємовідносинами з клієнтами. Проаналізовані фактори, що впливають на вартість життєвого циклу клієнта. Автором розглянуті переваги та недоліки таких методів оцінки CLV, як базова структурна модель, модель RFM, економетричні моделі. Проведена порівняльна характеристика методів оцінки вартості неконтрактних клієнтів. Розглянута можливість оцінки цінності клієнта, що користується тільки депозитними продуктами.ru_RU
dc.description.abstractВ статье определено место финансовой ценности клиента в системе управления взаимоотношениями с клиентами. Проанализированы факторы, влияющие на стоимость жизненного цикла клиента. Автором рассмотрены преимущества и недостатки таких методов оценки CLV, как базовая структурная модель, модель RFM, эконометрические модели. Проведена сравнительная характеристика методов оценки стоимости не контрактных клиентов. Рассмотрена возможность оценки ценности клиента, которые пользуется только депозитными продуктами.-
dc.description.abstractThe place of the financial value of the customer in the customer rela-tionship management was defined in this article. The factors affecting the value of a customer life cycle were analyzed. The author considered the advantages and disadvantages of CLV methods such as a basic structural model, RFM model, econometric models. The comparative characteristic of evaluating methods of non-contractual customer’s value was conducted. The possibility of evaluating client who uses only deposit products was considered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМіжнародний гуманітарний університетru_RU
dc.subjectклієнтru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectфінансова цінність клієнтаru_RU
dc.subjectвартість життєвого циклуru_RU
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтамиru_RU
dc.subjectклиентru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectфинансовая ценность клиентаru_RU
dc.subjectстоимость жизненного циклаru_RU
dc.subjectуправление взаимоотношениями с клиентамиru_RU
dc.subjectclientru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectfinancial value of clientru_RU
dc.subjectcustomer lifetime valueru_RU
dc.subjectcus-tomer relationship managementru_RU
dc.titleМетодики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сферіru_RU
dc.title.alternativeМетодики оценки финансовой ценности клиента в банковской сфереru_RU
dc.title.alternativeThe evaluation methods of financial value of client in the banking sectorru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.