Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4885
Назва: Товарный знак в международном частном праве: понятие и идентификационные признаки
Інші назви: Товарний знак у міжнародному приватному праві: поняття і ідентифікаційні ознаки
Trademark in private international law: the concept and identification features
Автори: Романадзе, Л.Д.
Романадзе, Л.Д.
Romanadze, L.
Бібліографічний опис: Романадзе Л. Д. Товарный знак в международном частном праве: понятие и идентификационные признаки / Л. Д. Романадзе // Держава і право. Юридичні і політичні науки – Київ: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2005. – Вип. 28. – С. 435-441.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України
Ключові слова: товарный знак
понятие товарного знака
оборот товарных знаков
признаки товарного знака
доктринальные подходы к исследованию правового регулирования оборота товарных знаков
товарний знак
поняття товарного знака
оборот товарних знаків
ознаки товарного знака
доктринальні підходи до дослідження правового регулювання обороту товарних знаків
the trademark
the concept of a trademark
the turnover of trademarks
trademark signs
doctrinal approaches to the study of the legal regulation trademarks turnover
Короткий огляд (реферат): В статье дается понятие товарного знака на основе соотношения различных подходов к его определению в системе международного частного права. Определяются наиболее существенные признаки товарного знака в рамках международного частного права, и производится их систематическая оценка в целях формирования основ правового регулирования оборота товарных знаков. Это позволяет сделать вывод о том, что международно-правовое регулирование отношений по использованию и передаче прав на товарный знак имеет в своей основе сложившиеся в национальных правовых системах международного частного права представления о юридической конструкции этого средства индивидуализации.
У статті розглядається поняття товарного знака на основі співвідношення різних підходів до його визначення в системі міжнародного приватного права. Визначаються найбільш істотні ознаки товарного знака в рамках міжнародного приватного права, і проводиться їх систематична оцінка з метою формування основ правового регулювання обороту товарних знаків. Це дозволяє зробити висновок про те, що міжнародно-правове регулювання відносин щодо використання та передачі прав на товарний знак має в своїй основі сформовані в національних правових системах міжнародного приватного права уявлення про юридичну конструкцію цього засобу індивідуалізації.
The article presents the concept of a trade mark on the basis of the ratio of different approaches to its definition in international private law system. Determines the most essential features of the trademark in the international private law, and made their systematic evaluation in order to build the foundations of legal regulation trademarks turnover. This leads to the conclusion that the international legal regulation of relations on the use and transfer of rights to a trademark is based on existing national legal systems of private international law on the legal representation of the structure of the means of individualization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4885
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Товарный знак в мчп понятие и идентификационные признаки.PDF5,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.