Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4950
Title: Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи
Other Titles: Практикум по маркетингу: теоретические основы, тесты, задачи, кейсы
Practice Marketing: theoretical bases, tests, tasks, case study
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Keywords: маркетинг
тести
завдання
кейси
оцінка ефективності
поведінка споживача
сегментування ринку
тип особистості
маркетинг
тесты
задачи
кейсы
оценка эффективности
поведение потребителя
сегментирование рынка
тип личности
marketing
tests
assignments
case studies
evaluation of performance
consumer behavior
market segmentation
personality type
навчальний посібник
Issue Date: 2016
Publisher: Атлант ВОІ СОІУ
Citation: Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.
Abstract: У навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу. Приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності. У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань.
В учебном пособии рассмотрены сущность, функции и задачи маркетинга. Охарактеризован процесс проведения маркетинговых исследований. Определены признаки сегментирования рынков потребительских и промышленных товаров. Охарактеризованы элементы комплекса маркетинга. Уделено внимание показателям оценки эффективности маркетинговой деятельности. В каждой теме предлагается комплекс тестов, ситуационных и расчетных задач.
In the book considered the essence, functions and tasks of marketing at the company. Characterized the process of marketing research. Features of market segmentation of consumer and industrial goods. The characteristic elements of the marketing mix. paid attention to indicators evaluating the effectiveness of marketing activities. Each topic proposed set of tests, situational and settlement problems.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4950
ISBN: 978-617-7253-54-8
Appears in Collections:Кафедра маркетингу



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.