Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4950
Назва: Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи
Інші назви: Практикум по маркетингу: теоретические основы, тесты, задачи, кейсы
Practice Marketing: theoretical bases, tests, tasks, case study
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Атлант ВОІ СОІУ
Ключові слова: маркетинг
тести
завдання
кейси
оцінка ефективності
поведінка споживача
сегментування ринку
тип особистості
маркетинг
тесты
задачи
кейсы
оценка эффективности
поведение потребителя
сегментирование рынка
тип личности
marketing
tests
assignments
case studies
evaluation of performance
consumer behavior
market segmentation
personality type
навчальний посібник
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу. Приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності. У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань.
В учебном пособии рассмотрены сущность, функции и задачи маркетинга. Охарактеризован процесс проведения маркетинговых исследований. Определены признаки сегментирования рынков потребительских и промышленных товаров. Охарактеризованы элементы комплекса маркетинга. Уделено внимание показателям оценки эффективности маркетинговой деятельности. В каждой теме предлагается комплекс тестов, ситуационных и расчетных задач.
In the book considered the essence, functions and tasks of marketing at the company. Characterized the process of marketing research. Features of market segmentation of consumer and industrial goods. The characteristic elements of the marketing mix. paid attention to indicators evaluating the effectiveness of marketing activities. Each topic proposed set of tests, situational and settlement problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4950
ISBN: 978-617-7253-54-8
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.