Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2016-08-25T08:29:13Z-
dc.date.available2016-08-25T08:29:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.ru_RU
dc.identifier.isbn978-617-7253-54-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4950-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу. Приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності. У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань.ru_RU
dc.description.abstractВ учебном пособии рассмотрены сущность, функции и задачи маркетинга. Охарактеризован процесс проведения маркетинговых исследований. Определены признаки сегментирования рынков потребительских и промышленных товаров. Охарактеризованы элементы комплекса маркетинга. Уделено внимание показателям оценки эффективности маркетинговой деятельности. В каждой теме предлагается комплекс тестов, ситуационных и расчетных задач.-
dc.description.abstractIn the book considered the essence, functions and tasks of marketing at the company. Characterized the process of marketing research. Features of market segmentation of consumer and industrial goods. The characteristic elements of the marketing mix. paid attention to indicators evaluating the effectiveness of marketing activities. Each topic proposed set of tests, situational and settlement problems.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАтлант ВОІ СОІУru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтестиru_RU
dc.subjectзавданняru_RU
dc.subjectкейсиru_RU
dc.subjectоцінка ефективностіru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectсегментування ринкуru_RU
dc.subjectтип особистостіru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтестыru_RU
dc.subjectзадачиru_RU
dc.subjectкейсыru_RU
dc.subjectоценка эффективностиru_RU
dc.subjectповедение потребителяru_RU
dc.subjectсегментирование рынкаru_RU
dc.subjectтип личностиru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjecttestsru_RU
dc.subjectassignmentsru_RU
dc.subjectcase studiesru_RU
dc.subjectevaluation of performanceru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectmarket segmentationru_RU
dc.subjectpersonality typeru_RU
dc.subjectнавчальний посібник-
dc.titleПрактикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправиru_RU
dc.title.alternativeПрактикум по маркетингу: теоретические основы, тесты, задачи, кейсыru_RU
dc.title.alternativePractice Marketing: theoretical bases, tests, tasks, case studyru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.