Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи

Abstract

У навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу. Приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності. У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань.
В учебном пособии рассмотрены сущность, функции и задачи маркетинга. Охарактеризован процесс проведения маркетинговых исследований. Определены признаки сегментирования рынков потребительских и промышленных товаров. Охарактеризованы элементы комплекса маркетинга. Уделено внимание показателям оценки эффективности маркетинговой деятельности. В каждой теме предлагается комплекс тестов, ситуационных и расчетных задач.
In the book considered the essence, functions and tasks of marketing at the company. Characterized the process of marketing research. Features of market segmentation of consumer and industrial goods. The characteristic elements of the marketing mix. paid attention to indicators evaluating the effectiveness of marketing activities. Each topic proposed set of tests, situational and settlement problems.

Description

Citation

Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By