Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5026
Назва: Особливості індивідно-особистісної, мотиваційної та смисложиттєвої готовності студентів до професійної діяльності
Інші назви: Особенности индивидуально-личностной, мотивационной и смысложизненной готовности студентов к профессиональной деятельности
Features of indyvidualpersonal, motivational and life purport readiness of students to the profession
Автори: Тринчук, О.Б.
Тринчук, Е.Б.
Trynchuk, O.
Бібліографічний опис: Тринчук О. Б. Особливості індивідно-особистісної, мотиваційної та смисложиттєвої готовності студентів до професійної діяльності / О. Б. Тринчук // International Scientific Journal. – 2016. – 1 (13). – С. 97-104.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Fundamental and Applied Researches In Practice of Leading Scientific Schools
Ключові слова: особистість
мотиваційно-ціннісна сфера
локус контролю Я
локус контролю – життя
личность
мотивационно-ценностная сфера
локус контроля Я
локус контроля - жизнь
personality
motivational-value sphere
I locus of control
locus of control - life
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу емпіричного дослідження особливостей формування індивідно-особистісної, мотиваційної та смисложиттєвої сфер майбутніх економістів. Показано, що студенти 4 курсу, порівняно із 2 курсом, виявили більшу готовність до професійної діяльності, що пояснювалось кращим розвитком особистісних властивостей, визначеним полем та напрямом діяльності, прагненням до майбутніх досягнень.
Статья посвящена анализу эмпирического исследования особенностей формирования индивидно-личностной, мотивационной и смысложизненной сфер будущих экономистов. Показано, что студенты 4 курса, по сравнению с 2 курсом, выявили большую готовность к профессиональной деятельности, что объяснялось лучшим развитием личностных свойств, определенным полем и направлением деятельности, стремлением к будущим достижениям.
The successful formation of personality and professionalism of future specialists based on their willingness to work which is the leading component of psychological readiness by which science is understood as a complex psychological formation alloy functional operational and personal components. Psychological aspects of professional orientation of students for professional careers are characterized by dynamic changes in the motivational sphere of personality forming her professionally significant installations changes in valuesemantic structure worldview personality. The purpose of the article - analysis of empirical researches the features of formation indyvidno-personal motivational and life purport areas of future economists. So were found statistically significant differences between studentseconomists 2 and 4 courses. 4th year students found problems with higher and lower nevrotychnosti balance and openness in contrast to their opponents. Anxiety and anxiety in students of 4 courses explains the active phase of professional development fear of uncertain future after university. Instead the junior students still in space to obtain the necessary knowledge and acquiring professional skills. A prospect of further development is to explore the professional sphere value of future economists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5026
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.